دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

" اوّل مسئولین محترم دولتی باید فعّالیتها و زنجیره‌های اقتصادی مزیت‌دار کشور را شناسایی کنند و بر آنها متمرکز بشوند؛ بعضی از فعّالیتهای اقتصادی در کشور اولویت دارد، اهمّیت دارد، مثل مادر میماند و از آن، بابهای متعدّد اقتصادی و تولیدی گشوده میشود؛ روی آنها بایست تمرکز کنند؛ آنها را باید شناسایی کنند و نقشه‌ی راه را مشخّص کنند و تکلیف همه را معلوم بکنید.(امام خامنه ای 1/1/95)


برای اجرایی شدن این فرمایش آقا، ما کمی روی بحث کشاورزی تمرکز کرده ایم.

آیا در کشاورزی کشور چنین طرح و برنامه ای وجود دارد؟ مشخص است که در هر منطقه چه چیزی باید کاشته شود تا وقتی به صورت جامع و کلان کل کشور را مشاهده میکنیم همه منطقه ها یک پازل را پر کنند؟


این پازل باید نه تنها کشور ما را تأمین غذایی کند بلکه باید به روزی فکر کنیم که در کمک به محرومان و مستضعفان جهان گام مهمی برداریم تا به راحتی بتوان علیه مستکبرین عالم قیام کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۰
دانشجویان عدالتخواه


پی‌جویی مطالبات رهبری، بیش و‌ پیش از هر نهاد یا مجموعه‌ای، تکلیف آنهاست که به نحوی نماینده‌ی رهبری محسوب می‌شوند.

 نماینده‌ی رهبری، یعنی اشبه‌الناس به ایشان؛ در قول و فعل و فکر. با همان عمق و با همان شدت و قوت. در جنگ اقتصادی و موضوع اقتصاد مقاومتی اگر «نماینده»های رهبری در جایگاه ها و مناصب مختلفشان، به جای بازخوانی بی‌روح و تقویمی کلام رهبری، و یا هر امر دیگر، اقدامات دهگانه‌ی مورد تاکید ایشان را در گستره‌ی محل ماموریت و مسئولیت خود با جدیت و به دور از محافظه‌کاری دنبال کنند، بار سنگینی از دوش نظام برداشته‌اند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۹
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛هفدهمین شماره نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) منتشر شد.

در این شماره میخوانید:

بی تفاوتان کوی میئولیت

منتظر قوانین راهگشا هستیم

نماز جمعه،اسلحه ای که بر زمین مانده

از کی بپرسم؟؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۳
دانشجویان عدالتخواه

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

چندی پیش در شهرهای مختلف کشور اعم از: بندرعباس، شیراز، سیرجان، یزد و… چندین هزار راننده برای مطالبه حقوق خود که پس از چندین سال‌ نامه نگاری به ارگان‌های مختلف و بی جواب مانده بود، دست به اعتصاب و اعتراض عملی زدند اما پاسخ آنها با دستگیری برخی رانندگان معترض و تهدید و یا حداکثر قول‌هایی صوری و موقت برای راضی کردن موقت رانندگان، داده شد و همچنان مشکلات اصلی حاکم برپایانه‌های حمل و نقل برطرف نگردیده است.بعد از مشاهده این مسأله برای رفع مشکلات بوجود آمده ترجیح دادیم از طریق نامه ذیل باشما مسئولان و نمایندگان محترم سخن بگوییم و مردم را نیز در جریان ماجرا قرار دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۳
دانشجویان عدالتخواه

بخدا سوگند هر کس که قدرت دفع دشمن خود را داشته باشد ولی با این حال او را بر خود مسلط سازد تا گوشتش را بچیند و پوستش را پاره کند و استخوانش را بشکند و خونش را بریزد، گناهش عظیم و بزرگ بوده و آنچه که اعضای سینه اش در برگرفته اند(قلبش) ضعیف است... و من چنین نخواهم بود، به خدا سوگند اگر اختیار با من باشد چنان شمشیر میزنم که سرها پروانه وار در آیند و مچ دست ها و پاها هلاک و نابود شوند و بعد از آن خدا هر چه بخواهد میکند. امیرالمومنین علی علیه السلام (کتاب الفبای شیعه و سرّی از اسرار آل محمد(ص).سلیم بن قیس.ص138 )

 

به خدا قسم آن هنگام که از "قیامِ شیرمردان پایانه های باربری علیه فساد و قاچاق" با خبر شدیم، در پوست و گوشت خود نمیگنجیدیم و خداوند قهار را به سبب این واقعه ی عظیم، شکر کردیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۲
دانشجویان عدالتخواه


🔺انقلاب ها ناگهان زمین نمیخورند. بلکه کم کم استحاله و منحرف می شوند همانند انقلاب پیامبر بزرگوار که با تلاش های فراوان باز هم توسط مردم أن زمان منحرف شد.

بوی آن می آید که کربلایی در پیش است و باید برای اصلاح حکومت خمینی و نجاتش از استحاله و انحراف قیام کرد و چه شبیه است.

علمایی که سکوت در مقابل انحراف انقلاب پیامبر کرده بودند.

کسانی که ریگ بر دهان گذاشته تا دیگر حرف سیاسی نزنند.

دین را از سیاست جدا نمی دانند اما سیاستشان کجای دین است و عمل سیاسی شان چیست؟

نسل سومی هایی که امام را ندیده و بی خبر از گفته هایش در کنار یک مشت سیاسیون با حرف ها و نظرات متضاد که همه هم از خمینی میگویند. خمینی سفارشی و ساختگی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

گزاره هایی شنیده می شود که باید پرسید از کجای اقتصاد مقاومتی چنین چیزهایی را آورده اید؟!

دولت میگوید ما به سراغ کشورهای دیگر می رویم و قرارداد میبندیم و این اقتصاد مقاومتی است. اما این را بر اساس کدام اصل از اقتصاد مقاومتی میگویند؟ در این باره حتی صدای رهبری هم درآمد.

رهبری انقلاب می فرماید:

"کارهایی هم دارد انجام میگیرد؛ منتها باید این کارها محسوس بشود، باید اینها دیده بشود. فعّالیّتهای دولتی -فرض کنید فلان معامله‌ای که در فلان‌جا انجام میگیرد- باید مشخّص بشود که این کجای اقتصاد مقاومتی قرار میگیرد؛ این را ما به مسئولین عزیزمان تذکّر دادیم که فلان‌جا شما دارید فلان‌چیز را میخرید یا فلان‌چیز را معامله میکنید، خیلی خب، در صحنه‌ی عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی، این معامله در کجای این جدول عظیم قرار میگیرد؛ باید مشخّص بشود."

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛شانزدهمین شماره نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) منتشر شد.

در این شماره میخوانید:


تاریکی روشن - و نمازها همچنان پابرجاست


برون زا و درون گرا - دهانمان به داخل است و نگاهمان به خارج

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۳
دانشجویان عدالتخواه


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان قصد برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب منهای فقر را در دستور کار خود دارد.

 از خصوصیات این کتاب خنثی نبودن آن است. این کتاب با توصیف و بررسی آیات و روایت پیرامون عدالت، جامعه را به نفع محرومیت و فقر تحریک کرده و مسببان آن را می شوراند. این اثر در واقع مانند کتاب هایی نیست که یک اسلام فردی و عبادی را منحصرا بیان کند و صرفا بگوید آدم خوب و آرامی باشید.

اما متاسفانه امور فرهنگی دانشگاه فعلا از کمک کردن در این مسابقه به دلیل نداشتن بودجه خودداری کرده است.

جای سوال است که اگر فرهنگی ردیف بودجه برای تشکل ها مشخص کرده باز چه دلیلی دارد که چنین مسائلی مطرح شود؟

چرا باز هم با کمبود بودجه و کمک نکردن در برخی امور از جانب فرهنگی دانشگاه مواجه ایم؟ 

تا کی باید امور فرهنگی استقلال تشکل های دانشجویی دانشگاه را زیر سوال ببرد و  مشخص کند که یک تشکل بودجه اش را کجا مصرف کند و کجا مصرف نکند؟ آن هم برای برنامه هایی که هیچ مشکلی ندارند و تایید شده هم هستند.


 مگر مدیریت و برنامه ریزی بودجه در اختیار ما نیست؟ پس لطفا دست شما در دادن اعتبار نلرزد.

انتهای پیام/


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۷
دانشجویان عدالتخواه