دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

۴۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

دریافت
عنوان: نگاهی به تحریمها علیه ایران
حجم: 1.14 مگابایت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۵۳
دانشجویان عدالتخواه
زیرساخت هسته‌ای کشور در مدت زمان توافق نابود می‌شود
۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای نیازمند حدود ۳ میلیون سو ظرفیت غنی سازی است. یعنی حتی اگر کل سایت نطنز و فردو با ماشین های نسل یک فعلی تکمیل می شد، حدود ۶۰ هزار سو غنی سازی ایجاد می شد، حال اینکه ظرفیت فعلی به حدود ۵۰۰۰ ماشین ،با ظرفیت حدود ۶۰۰۰ سو تقلیل می یابد به عبارت بهتر، اگر این ۵۰۰۰ ماشین بیش از ۲۰ سال کار کنند فقط سوخت یکسال نیروگاه بوشهر را تامین می کنند. پس این شرایط حتی پاسخگوی نیروگاه فعال ما در بوشهر هم نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۶
دانشجویان عدالتخواه

نامه متقاضیان مسکن مهر و دانشجویان به رهبر معظم انقلاب

 ما به شما اعتماد کامل داشته و مطمئنیم که شما به هیچ عنوان حاضر نیستید شرمندگی نان آورهای خانه مقابل زن و فرزندان خویش را تحمل کنید و به طور قطع اجازه نخواهید داد که مردم زیر چرخ های بی تفاوتی و بی عرضگی عده ای از مسئولین له شوند؛ چرا که خودتان فرمودید:« مهم ترین سرمایه و پشتوانه این انقلاب، مردم هستند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۷
دانشجویان عدالتخواه

تفسیرهای ایرانی و آمریکایی از تحریم‌های مرتبط با هسته‌ای+ جدول

در مورد مفهوم «تحریم‌های مرتبط با موضوع هسته‌ای» در حال حاضر دو تفسیر ارایه شده است. یکی را می‌توان «تفسیر خوش‌بینانه» و دیگری را «تفسیر بدبینانه» دانست. در جدول زیر سعی شده است دلایل تحریم‌های آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل و ارتباط آنها با موضوع هسته‌ای ایران بررسی شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۴
دانشجویان عدالتخواه

یک بار که با جمعى از پرسنل نیروى دریایى ارتش در حسینیۀ جماران به محضر امام شرفیاب شدیم در ابتداى برنامه، گروه سرود و موزیک ارتش شاخه هاى گلى را که در دست داشتند به سمت جایگاه امام پرتاب مى کردند. بعد از لحظاتى دیدم حاج احمد آقا و آقاى انصارى که در کنار امام بودند شاخه هاى گل را از زمین برمى داشتند و به امام مى دادند و ایشان با مهربانى و تبسم خاصى آنها را به میان جمعیت پرتاب مى کردند.

خاطراتی از برخورد حضرت امام با ارتشیان

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۷
دانشجویان عدالتخواه

 به گزارش عدالتخواهان و به نقل از عدالتخواهان فسا؛

 مناظره با موضوع توافق هسته ای بین آقایان مرتضی روحانی و سعید مفتاحی ازانجمن اسلامی وآقایان مجتبی رئیسی و سجاد طاهری از  مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فسا در روز دوشنبه 24/1/93 صورت گرفت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

یادداشت/محمد صادق شهبازی

بر این اساس در جنگ اقتصادی ضرورت بسیج همهٔ ظرفیت‌ها و حضور درصحنه دوچندان است چه این‌که هدف اصلی دشمن از فشارها فاصله انداختن بین مردم و نظام و تلاش برای تغییر محاسبات مردم و مسئولین است که یک نمونه از آن در انتخابات ۹۲ مشاهده شد و جای خالی مردم، فعالان فرهنگی، هنری، ادبی، دانشجویی، رسانه‌ای و… فضا را برخلاف جهت‌گیری اصلی رهبری مبنی بر نگاه به درون پیش برد. جبهه‌ای که با فعال شدن سنگرها و خاک‌ریزهای مختلف آن در یک دهه پیش عدالت را به گفتمان و مسئلهٔ اصلی کشور تبدیل کرد و نشان داده توان اثرگذاری جدی بر مردم دارد.

images (4)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

قبول قظعنامه بخاطر امام (ره) بخاطر مشکلاتی بود که مسئولین اون روز امور اقتصادی کشور در مقابل روی امام گذاشتند و نشان دادندکشور نمیکشد و نمیتواند جنگ را با این همه هزینه ادامه بدهد.

امام مجبور شدند قطعنامه را بپذیرند.(رهبری انقلاب 14/03/75 )





مدت زمان: 2 دقیقه 31 ثانیه 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

در زندگی نامه رهبر معظم انقلاب که دقت می کنی به چند کتاب برمیخوری که هرچند در بازار نشر یا فضای مجازی بیشتر بجویی کمتر می یابی! یکی از این کتب «گفتاری در وحدت و تحزب» است. همانطور که از نام کتاب پیداست، شامل گفتار و متن مکتوب دو سخنرانی است: اولی در ۱۵ خرداد ۵۸ در اهواز و در جمع «انجمن های اسلامی»؛ و دیگری در همان ایام و هفت هشت ماه پس از تأسیس حزب جمهوری در دفتر مرکزی حزب در جمع اعضا و مسئولان شهرستان های حزب.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۳۹
دانشجویان عدالتخواه

یادداشت/محمدصادق شهبازی

وقتی از چهره‌های انقلاب و مشخصاً جبههٔ فرهنگی انقلاب سخن می‌گوییم، مهم‌ترین مسئله نسبتی است که ما با این چهره‌ها برقرار خواهیم کرد. چه این‌که جبههٔ معارض انقلاب، بر اساس استفاده از ظرفیت‌های مختلف چهره‌های خود، چهره‌سازی و… هویت و سازمان جبههٔ خود را شکل داده است.

عکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۳۲
دانشجویان عدالتخواه

مسأله انتشار سه بیانیه متفاوت پس از مذاکرات لوزان و مسائل پیش آمده پیرامون تکذیب فکت‌شیت آمریکا و انتشار یا عدم انتشار فکت‌شیت ایران، موضوع بسیار مهمی است که هنوز پس از گذشت حدود دو هفته از قرائت بیانیه لوزان، تکلیف آن روشن نشده است و روز به روز به ابهامات پیرامون آن افزوده می‌گردد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۴۵
دانشجویان عدالتخواه

انقلاب‌‌ها را مسخ می‌کنند، و می‌میرانند و با سرپوش مصلحت و منطق و استراتژی و عقلانیت، کلاه‌های روشن فکری و حقّه‌های آکادمیک استعمار را به شکل جدید پساانقلابی تمدید می‌کنند. این می‌شود یک انقلاب با صورت و بی‌سیرت! این‌‌ها بخشی از اخطار‌ها در آسیب‌شناسی نهضت‌های انقلابی است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۲
دانشجویان عدالتخواه

بگذارید کارشناسان و دانشگاهیان فارغ از جنجال های سیاسی بر اساس اطلاعات دقیق و شفافی که در اختیارشان قرار میدهید ، عملکردتان را بررسی نمایند. آیا اینگونه اعمال این شبهه را در اذهان ایجاد نمی کند که کوتاهی در تنویر افکار عمومی،خدای ناکرده ، ریشه در خطاهای غیر علنی تیم دیپلماسی دارد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۴
دانشجویان عدالتخواه

در زمان قطعنامه 598 هم همچنین جریانی که امروز در حال مذاکره با امریکاست و همه سران نظام وموثرترین را (با واسطه و بی واسطه) برای حمایت از توافق (جام زهر) سرخط میکنند،در داخل کشور و حتی به امام نگفته بودند که توافقی را امضا کرده اند.

توافق کرده بودند،آن هم حداقل 5 ماه قبل از 27 تیر67 که بهصورت رسمی پذیرش قطعنامه اعلام شد.

مثل امروز هم میگفتند زیربار هیچ تعهدی نرفته اند...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۴۱
دانشجویان عدالتخواه

استاد بدری /


حالا دوباره ماییم و کارهای نکرده و راههای نرفته و یک فرصت چند ساله دیگر برای تقویت توان­ها و بازیابی آرایش تهاجمی. خیلی شرایط پیچیده­ای نیست. مثل همین چهار سال و هشت سال گذشته و «هشت سال­»های قبل.

که چیزی گیر آدم نمی­آید، مگر از تلاشی که می­کند. آینده، یعنی همین امروزی که در آن تلاش می­کنید و از آن نسل جوان و جدی و مصممی است که سر یک لحظه کوتاهی ندارند، از فرصت­هایی که به دست می­آورند.

با این روش، هر روز، روز ماست. روز آدم­های محکم و اهل کار؛ «الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا»، آن وقت نوبت وعده خداست که «تتنزل علیهم الملائکه».

کسی که کار درستی را بر مبنای دقیقی انجام داده، سربلند است و جانش نه به افسردگی ناکامی می­افتد، نه بدهکار فرصت­هایی است که برای کسب «قدرت» تلف کرده.

نشاط و شادابی از آن کسانی است که در هر روز از حیات زمین، بهترین کار را انجام می­دهند و از خدا و اهل زمین طلبکار نیستند.

حیات طیبه، مال همین آدم­هاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۴
دانشجویان عدالتخواه

رضا احسان پور/


تعریف:
به چیزی که چیزی را کوفت کند، وجدان می‌گویند. بسیاری از متخصصان علم وجدان‌شناسی از وجدان، با عنوان “آپاندیس روحی” یاد کرده‌اند.

شاعر می‌گوید:
درآورده دمار از روزگارم درد وجدانم
خدایا منعمم گردان به بی قیدی و بی دردی!

:: انواع وجدان:

وجدان انواع مختلفی دارد؛ از جمله:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۷
دانشجویان عدالتخواه

مگر مسلمانان نمیبینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون های فتنه و جاسوسی مبدل شده اند،که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملا های کثیف درباری، اسلام مقدس نما های بی شعور حوزه های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت،اسلام پول و زور،اسلام فریب و سازش واسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایهداران بر مظلومین و پا برهنه ها ،و در یک کلام «اسلام آمریکایی» را ترویج میکنند؛ و از طرف دیگر،سر بر استان سرور خویش، آمریکای جهان خوار،میگذارد.

مسلمانان نمیدانند این درد را به کجاببرند که آل سعود و «خادم الحرمین» به اسراییل اطمینان میدهد که ما اسلحه خودمان را علیه شما بکار نمیبریم!

و برای اثبات حرف خود با ایران قطع رابطه میکند.


29 تیر 1367 / صحیفه نور  


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۵۶
دانشجویان عدالتخواه
روز دوشنبه 24/1/94 جمعی از دانشجویان عدالتخواه در محل دفتر مجمع حضور یافتند و پیرامون مذاکرات لوزان به بحث و گفتگو نشستند

به گزارش روابط عمومی مجمع:
در این جلسه مباحثی همچون خطوط قرمزی مطرح شده توسط رهبر انقلاب،بررسی تفاوت های متون منتشر شده از سوی وزارت خارجه ایران و امریکا،بررسی متن منتشر شده از سوی وزارت خارجه ایران و بیانیه قرایت شده توسط ظریف و موگرینی و ایدئولوژی امام راحل پیرامون استقلال جامعه مبتنی بر اسلام و استکبار جهانی مطرح شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۹
دانشجویان عدالتخواه
با ارسال عکس با شعار"صنعت هسته ای دکوری نمیخواهیم" به آدرس ایمیل md_edalatkhah@yahoo.com و یا شماره واتس اپ 09137438041 در این جنبش رسانه ای سهیم باشید.

فایل اصلی صنعت هسته ای دکوری



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۴۲
دانشجویان عدالتخواه

 یادداشت/مسعود براتی 

 مفهوم «تحریم‌های مرتبط با موضوع هسته‌ای» از مفاهیم مبهم و معماگونه‌ای است که از توافق ژنو واردادبیات مذاکرات هسته‌ای
 ایران با ۵+۱ شد. تلاش می‌شود تا در یک سلسله یادداشت‌ها به بررسی دقیق‌تر این مفهوم پرداخته شود. برای این بررسی چارچوبی در نظر گرفته شد که برآمده از متن فکت شیت ایرانی و اظهارات آقای عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری است. به نظر می‌رسد در نظر تیم مذاکره کننده ایرانی برداشتی از مفهوم «تحریم‌های مرتبط با موضوع هسته‌ای» وجود دارد که تقریبا متناظر با تمام تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در مدت تشدید شدن پرونده هسته‌ای ایران است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۱۵
دانشجویان عدالتخواه