دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، محمدجواد معتمدی نژاد ، دبیر و سخنگو مجمع مذکور طی مصاحبه ای پیرامون اتفاقات رخ داده در کرمان و شیراز ضمن محکومیت چنین حوادث تلخی عنوان کرد؛ وجه مشترک این اتفاقات و مشابه آن، سلب آزادی بیان و تحمل نکردن آرا مخالفان خود است.

وی با اشاره به آیه " الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ" ذکر کرد برای خردمند شدن جامعه باید زمینه برای شنیده شدن همه اقوال باشد. رشد فکری در تضادهای فکری رخ می دهد. خوشبختانه مردم به این رشد فکری رسیده اند که از بین سخنان و مواضعی که ایراد می شود بهترین را انتخاب کنند.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه نسبت به ضرب و شتم فرد جانباز در همایش اصلاح طلبان در کرمان تصریح کرد، اینکه بیاییم به هر طریقی جلوی ایراد صحبت های شخصی را بگیریم، فقط و فقط به این دلیل که مخالف آرا و نظرات ماست، خلاف عقلانیت و شرع است و قطعا این گونه اعمال محکوم است. اینکه اگر حرفی مخالف با ما مطرح شود و آن را به جناح ها و حزب ها نسبت دهیم مصداق واضح سیاسی بازی ست.

معتمدی نژاد همچنین با اشاره به ماجرا رخ داده در شیراز گفت:

در ماجرا حمله به اتومبیل آقای مطهری در شیراز شخص آقای مطهری هم مقصر است. اینکه ایشان میایند بارها سخنرانی هایی با هدف جنجال آفرینی های سیاسی ایراد میکنند،عذر بدتر از تقصیر است.

البته آن چیزی که به چشم می‌خورد این است که افراد بیایند و با جریحه دار کردن احساسات یک عده جوان، آنان را ابزاری برای رسیدن به اهداف سیاسی خود قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان شهید مطهری، متفکر نامی انقلاب که می فرمایند: من به همه جوانان و طرفداران اسلام هشدار میدهم که یک وقت خیال نکنند حفظ و نگهداری اسلام با سلب آزادی بیان تحقق می یابد عنوان داشت اگر به سخنان متفکران انقلاب، شهید مطهری، شهید بهشتی، امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر آزادی بیان عمل می شد این گونه اتفاقات که در شان جمهوری اسلامی نیست، اتفاق نمی افتاد.

وی در آخر هم اینگونه ذکر کرد:

هم در ماجرا کرمان و هم در ماجرا شیراز باید با خاطیان و مسببان این حوادث طبق قانون برخورد شود تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نشویم. همچنین مردم فهیم باید مابین این اتفاقات هشیار باشند که خواسته یا ناخواسته وارد جنگ های زرگری نشوند و از اولویت ها و مسائل مملکت غافل نشوند.

معتمدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۸
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۲)

اگر این موضع را نمیگرفتید قطعا میگفتم شما دروغگو هستید ولی الان ک میبینم شما واقعا ب احزاب کار ندارید
خوبه کاراتون بجاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی