دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

۲۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ دیشب راس ساعت هشت شب فیلم سینمایی یتیم خانه ایران از طرف مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان با استقبالی خوب از طرف دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه اکران شد .


 قبل از شروع فیلم نیز محمد صادق بخشی سخنگوی مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان درباره این فیلم گفت : اتفاقی که در این فیلم به تصویر در آمده است بخاطر یک سری از سیاستمداران و منورالفکران آن زمان بوده است که بدون توجه به ظرفیت ملت خود دل به غرب بسته بودند و باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰ میلیون ایرانی بر اثر قحطی شدند و گفت که امیدواریم رجال سیاسی ما نیز از تاریخ درس بگیرند و هیچوقت به غرب دل نبسته و آنها را غمخوار ملت ایران نشان ندهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۰
دانشجویان عدالتخواه


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛  به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان فیلم "یتیم خانه ایران" سه شنبه 25 آبان ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان راس ساعت 20 اکزان می شود.

قابل ذکر است بلیط فروشی روزهای دوشنبه و سه شنبه ظهر انجام خواهد شد.

تیزر فیلم

ابوالقاسم طالبی پس از ساخت فیلم جنجالی "قلاده های طلا” که روایتی از فتنه ۸۸ بود در اوایل سال ۹۲ کلید ساخت فیلمی با عنوان "یتیم خانه ایران” را زد. فیلمی که روایت گر اشغالگری انگلیس ها در ایران در بین سال های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۷:۲۷
دانشجویان عدالتخواه


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان و به نقل از عدالتخواهی؛ تشکل های دانشجویی در نامه ای خطاب به آیت الله  املی لاریجانی خواهان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و شفاف سازی درخصوص بعضی پرونده های قضایی شدند.

متن نامه :

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا مَا بِصَاحِبِکُمْ مِنْ جِنَّةٍ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِیرٌ لَکُمْ بَیْنَ یَدَیْ عَذَابٍ شَدِیدٍ
ریاست محترم قوه قضائیه 
جناب آقای آملی لاریجانی
سلام علیکم

مشروعیت تمامی مسئولین نظام به مبارزه جدی و قاطع با فساد و تلاش در جهت تحقق عدالت است.اگر سیاستگذاری ها و عملکرد حضرتعالی و مجموعه ی قوه قضائیه در پیاده سازی عدالت، به عنوان مطالبه ی اصلی رهبر فرزانه انقلاب در دو دهه اخیر، با مسامحه و فشار، با مانع جدی مواجه شود، هولناک ترین ضربه به اعتماد عمومی وارد خواهد شد.‌.
حال که رهبر انقلاب با تمام ظرفیت، پشتوانه ی برخورد جدی و قاطع با مفسدان هستند و مردم نیز همین مطالبه را از دستگاه قضا دارند،هیچگونه توجیه و ادله ای برای کم کاری و سهل انگاری قوه قضائیه قابل قبول نیست‌.
در چنین شرایطی که افکار عمومی مطالبه جدی برخورد با مفسدان را از قوه قضائیه و شخص حضرتعالی دارد، در فضای عمومی کشور، شبهاتی راجع به عملکرد دستگاه قضا مطرح است که عدم پاسخگویی مناسب به آنها، ضربات جبران ناپذیری را بر اعتماد افکار عمومی به نظام اسلامی وارد می آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۶
دانشجویان عدالتخواه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۱
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛  به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان مستند "شب نامه" امشب 18 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان راس ساعت 20 اکزان می شود.


«شب نامه» به مدت ۱۰۰ دقیقه، نام مستند بلندی است که پرده از جاسوسی نوین در حوزه کارآفرینی کشور برمی‌دارد. این مستند به کارگردانی سیدمهدی کرباسی و نویسندگی رضا صادقی و تهیه کنندگی حمیدرضا جعفریان در مرکز مستند سفیرفیلم تولید شده و در آن ابعاد پروژه نفوذ توسط «سیامک نمازی» یک ضد انقلاب به تصویر کشیده شده است.

جدیدترین اثر سفیرفیلم «شب نامه»، روایتى است از پشت پرده اتفاقات شش ماه افشاگرى کانال تلگرامى به همین نام که در طى فعالیت خود شبکه جاسوسی که در بین کارآفرینان کشور نفوذ کرده را آشکار می‌کند.

«نمازی» یکی از چهره‌های اصلی عناصر نفوذ در کشور معرفی شده و مدتی پیش توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکومیت وی قطعی شده است.

«سیامک نمازی» که به همراه پدرش «باقر نمازی» بنابر اعلام جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران هر کدام به ده سال زندان محکوم شده‌‌اند به عنوان یکی از شاه‌مهره‌های جاسوسی و نفوذ در کشور شناخته می‌شوند.

مستند «شب‌نامه» در هفته گذشته با استقبال خوب دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف از جمله صنعتی شریف و امام صادق رو‌برو شد با این وجود از اکران این مستند در دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس جلوگیری شد.

در هفته‌های گذشته در دانشکده فنی دانشگاه تهران و نیز دانشگاه تربیت مدرس اکران شود، که بنا به دلایل نامعلومی اکران این مستند در این دانشگاه‌‌ها لغو شده است.

این گزارش می‌افزاید، دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران چندی پیش در اقدامی نمادین نسبت به لغو اکران مستند «شب‌نامه» در این دانشگاه واکنش نشان دادند.

تیزر مستند

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۹
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛حلقه مطالعاتی مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان امروز و فردا برگزار میگردد.

حلقه مطالعاتی ویژه خواهران امشب دوشنبه 17 آبان ماه ساعت 21:15 در نماز خانه خوابگاه کوثر و حلقه مطالعاتی ویژه برادران فردا سه شنبه 18 آبان ماه ساعت 12 بعد از نماز در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

محتوای این حلقه ها، جزوه "اسلام ناب" خواهد بود.

گفتنی است برای دریافت جزوه به دفتر مجمع مراجعه فرمائید.

 هم چنین حضور عموم دانشجویان بلامانع می باشد.


دریافت جزوه اسلام ناب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۴
دانشجویان عدالتخواه

«جوانهای عزیز! اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بگیرید و بخوانید، دانشجویانی که آنجا را گرفتند و فهمیدند که لانه جاسوسی است با زحمت زیاد آن را استحصال کردند اینها نشان میدهد که آمریکاییها در هنگام اوج نهضت و پیروزی انقلاب دائم درحال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده‌اند؛ آمریکا این است. » رهبر انقلاب


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، اسناد لانه جاسوسی که با زحمات زیاد استحصال شده در اختیار شما قرار میگیرد.

قابل ذکر است که با خواندن و متمرکز شدن بر روی این اسناد می توان راه های نفوذ نظام سلطه و عمق دشمنی امریکا را متوجه شد.

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود 11 جلد اسناد لانه جاسوسی


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۸
دانشجویان عدالتخواه

 


دریافت
مدت زمان: 30 ثانیه 

 

 

خاک بر سر من اگر بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم

 

از ۱۵ خرداد تا حالا که آمدیم، خون دادیم یعنی شما خون دادید، من که نشسته‌ام اینجا. من هم هیچ حقی ندارم. شما خون دادید. شماها به میدان رفتید؛ شماها مبارزه‌ کردید؛ ماها هیچ حقی نداریم. ما باید برای شما خدمت کنیم. خودمان نباید استفاده کنیم. نه استفاده عنوانی. خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم! خاک بر سر من که بخواهم خون شما ریخته بشود و من استفاده‌اش را ببرم! 

 خرداد ۱۳۵۸/ امام روح الله 15

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۹
دانشجویان عدالتخواه

اى معلم با ایمان آگاه و آزاد! به عنوان یک دوست و همفکر و همراهت خواهش مى‏‌کنم، شما را به خدا در این کلاس‌ها یک مشت انسان‏‌نماىِ قالبىِ خاک بر سر نسازید. 

انسان بسازید، نه یک مشت انسان‌‏نماى قالبى ابزارى.  و تو اى روحانى و اى عالم دینى، یا تو اى نویسنده و گوینده غیر معمّم! با گفته‌‏ها و نوشته‏‌هایت یک مشت موجود قالبى، یک مشت انسان‏‌نمایى که به کارخانه بزرگ اجتماع سفارش داده‌‏اند تا با فلان مدل به دنیا بیاید،  با فلان مدل بیندیشد، با فلان مدل زندگى کند، و با فلان مدل بمیرد، تحویل آینده نده! آینده بشریت به انسان نیاز دارد؛ انسان برخوردار از شخصیت انسانى؛ انسانى که خود را بسازد و محیط خود را. دوست ندارم دیگر معلم خود را «باغبان» بنامد. دوست ندارم دیگر معلم و مربى خود را «چوپان» تلقى کند. 

این کلمات مبتذل شایسته شأن معلم نیست. نه شایسته شأن او و نه شایسته شأن آنان که مسئول تعلیم و تربیت آنهاست. معلم و مربى برترین کمک‏‌کار به انسانى است که در حال خودساختن است.  اى معلم، اى مربى، اى عالم دینى، اى روحانى، اى مدیر مدرسه، اى مدیر مؤسسه، اى مدیر جامعه! مبادا براى پوشاندن نقائص خویشتن به‌ اِعمال خشونت و دیکتاتورى متوسل شوى و از آزادى طبیعى دیگران جلوگیرى نمایى. گاهى معلم سر کلاس مطلبى را خوب نمى‏‌داند، یا اگر مى‌‏داند خوب نمى‌تواند بیان کند و بفهماند؛ یکى از بچه‌‏ها قیافه‌‏اش یک خرده در هم است، سرش پایین است و خوب گوش نمى‏‌دهد، یا شلوغ مى‏کند؛ آن وقت معلم متوسل به پرخاش و خشونت مى‏‌شود. براى چه؟ در حقیقت براى آنکه کمبود خودش را بپوشاند. مدیران جامعه و رهبران امت‌ها هم همین‏طور؛ مدیران مؤسسات هم همین‏طور؛ ناتوانی‌هاى خویشتن را در ساختن و راه بردن انسان‌هاى دیگر با خشونت مى‌‏پوشانند.


شهید بهشتی/ نقش آزادی در تربیت کودکان، ۱۶۰-۱۵۹


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛بیست و دومین شماره نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) منتشر شد.

در این شماره میخوانید:


1) ریش ها + فیش ها

2)اهمیت منطقه امریکای لاتین در سیاست خارجی

3)محاکمه مستغعفان و رهایی مستکبران

4)خوی کاخ نشینی در مسئولین جمهوری اسلامی

5)200 هزار نفر سوال بپرسند؟

6)با این وضعیت خیلی ها دست برمیدارند

7) و ...


دریافت نشریه قیام قسط شماره 22
حجم: 4.23 مگابایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۰
دانشجویان عدالتخواه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۷
دانشجویان عدالتخواه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۶
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ مدیر مسئول نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان توسط هیئت ناظر بر نشریات این دانشگاه جهت پاسخگویی در خصوص مطالب شماره بیستم این نشریه فرخوانده شد.


طبق گفته مدیر مسئول این نشریه، جلسه هیئت ناظر بر نشریات روز چهارشنبه مورخ 95/08/05 برگزار شده و توضیحات در این باره به اعضای حاضر در جلسه داده شده است.

همچنین مدیر مسئول نشریه مذکور ابراز داشت: طبق گفته ها و آنچه که بنده برداشت کردم، بعضی میخواهند این نشریه را متوقف کنند. 

وی در ادامه گفت: در این جلسه ما به جرم هایی چون اقدام علیه امنیت ملی، اخلال در نظم خصوصی و عمومی، انتشار اکاذیب، توهین، ایجاد یأس در مردم و غیره به صورت شفاهی در جلسه چهارشنبه متهم شدیم. بنظرم این حجم انبوه از اتهامات ناشی از یک مسئله است و آن ایجاد هجمه هایی علیه ما و نهایتا توقف نشریه است. همچنین ما با خبر شده ایم از شهر هم فشارهایی وارد شده و گفته اند یکی از مطالب نشریه اقدام علیه امنیت ملی و تحریک مردم بوده است.

مدیر مسئول نشریه قیام قسط افزود: همانطور که ما در جلسه به صورت شفاهی از خود دفاع کردیم، به صورت علنی و مکتوب طی روزهای آتی جوابیه خود را منتشر خواهیم کرد.



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۸
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان طی نامه ای خطاب به شورای صنفی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) اعلام داشت:

شورا در یک سال اخیر گزارشی از عملکرد و پیگیری های خود را اعلام نکرده و یا به صورتی بوده که عموم دانشجویان از آن مطلع نشده و یا احساس رضایت نکرده اند. لذا از این شورا انتظار می رود تا با اعلام عمومی و شفافیت عملکرد خود، شرایط قضاوت عموم دانشجویان را از فعالیت های یک ساله شورای صنفی مهیا نماید.


متن نامه به قرار زیر است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ امروز به میزبانی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و با حضور تشکل های بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه جلسه ای پیرامون بررسی عملکرد مجموعه فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.


در این جلسه که در دفتر مرکزی مجمع و با حضور مسئولین تشکل های مذکور برگزار شد، به حوادث اخیر مربوط به مجموعه فرهنگی دانشگاه پرداخته شد. 

مسائلی چون استعفای دسته جمعی دو انجمن علمی دانشگاه، برخورد نامناسب کارشناس و معاون فرهنگی-اجتماعی دانشگاه با مسئول تشکل جامعه اسلامی و احضار مدیر مسئول نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه به هیئت ناظر بر نشریات دانشگاه از جمله موارد ذکر شده در این جلسه بود.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۱
دانشجویان عدالتخواه


پیام رهبری به دومین همایش سراسری جنبش دانشجویی کشور در سال ۸۱، که تبدیل به نقطه آغاز و شالوده اساسی تاسیس جنبش عدالتخواه دانشجویی شد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

جوانان‌ و دانشجویان‌ عزیز

در این‌ گردهمائی‌ دانشجویی‌ مجموعه‌های‌ متعددی‌ از دانشجویان‌ شرکت‌ کرده‌اند. این‌ نقطه‌ی‌ روشن‌ دیگری‌ است‌ که‌ جذابیت‌ طبیعی‌ گردهمایی‌های‌ دانشجویی‌ را مضاعف‌ می‌سازد.

دانشجوی‌ متعهد و آگاه‌ از پیش‌ از انقلاب‌ تاکنون‌ همواره‌ در جستجوی‌ مهمترین‌ مسائل‌ جاری‌ کشور بوده‌ است‌. او با انگیزه‌ی‌ آگاهی‌ و نشاطی‌ که‌ لازمه‌ی‌ محیطهای‌ دانشجویی‌ است‌ در پی‌ آن‌ است‌ که‌ آرمانهای‌ والا و تعهدآور خود را در پیگیری‌ این‌ گونه‌ مسائل‌ جستجو کند و در راه‌ تحقق‌ آن‌ گام‌ نهد. این‌ نیز خصوصیت‌ طبیعی‌ دیگری‌ برای‌ محیطهای‌ دانشجویی‌ است‌.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۰
دانشجویان عدالتخواه


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ بعد از جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود در تاریخ 95/08/04 سه شنبه؛ غرفه مجمع دانشجویان عدالتخواه در کنار سایر غرفه ها پذیرای نگاه دانشجویان و مسئولین بود.

در این غرفه خلاصه ای از فعالیت ها، نگاه و تفکر مجمع به مخاطبان نشان داده شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۳
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛دکتر سعید زیباکلام ضمن انتقاد از حوادث اخیر مربوط به شورای شهر و شهرداری تهران،سوالاتی از آقایان چمران و قالیباف پرسیده اند که شرح آن به قرار زیر است:


سئوالاتی اساسی از آقای دکتر قالیباف و مهندس چمران

1-  این چه معنی دارد که شهردار تهران جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف رسماً و علناً اعلام می‌کند که: "تعاونی‌های دیگر که حتی زیرمجموعه شهرداری نبودند شهرداری بر اساس مقررات به آنها کمک کرده است". و سپس می‌گوید "تعاونی قوه قضاییه که بیش از پنج هزار نفر عضو دارد از این تخفیفات برخوردار شده است"؟

 

2-  این چه معنی دارد که شهردار تهران پای تعاونی قوه قضاییه را به میان می‌کشد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۳۸
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ پیرامون بحث «فقر و عدالت!» با آقای مجتبی احمدی عضو شورای موسس اتحادیه بین المللی امت واحده و عضو سابق شورای سیاست گزاری شبکه افق سیما مصاحبه ای انجام گرفت که شرح آن به قرار زیر می باشد:


-تعریف تان را از یک فرد مستضعف بفرمایید؟آیا تنها فقر مادی به معنای استضعاف می باشد؟

خیر؛مسلما این طور نیست. فقر٬ ناتوانی است. این ناتوانی،دو جنبه دارد مادی و غیر مادی. هنگامی که عدالت برقرار نباشد و امکانات و منابع به صورت مساوی در کشور توزیع نشود مثلا عدالت آموزشی وجود نداشته باشد، استعداد ها و توانایی های همه مردم شکوفا نمی شود و آنان که از منابع و امکانات کمتری برخوردارند به دلیل عدم رشد توانمندی هایشان، در چرخه فقر می افتند. 

وقتی یک انسان  نتواند استعداد های درونی اش را شکوفا کند و به کار گیرد چه در زندگی فردی  و چه در زندگی اجتماعی،ناتوانی پیش خواهد آمد که این ناتوانی انواع مختلف و اثرات و محرومیت های متنوعی هم خواهد داشت. بنابراین فقر و محرومیت و استضعاف ریشه در ناتوانی دارد و ناتوانی نیز محصول بی عدالتی در جامعه است.

-با وجود تعریف و توجه قرآن و سیره ی ائمه بر حمایت از مستضعفین، چرا جامعه روحانیت ما که عالم بر قرآن و سنت اند، آنچنان که باید همراه و حامی  محرومین و مستضعفین نیستند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۸
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛بیست و یکمین شماره نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) منتشر شد.

در این شماره میخوانید:

1)دین استحماری و خمارکننده

2)بی راهه های خانه فرهنگ

3) 11 کمیسیون بی نتیجه در برنامه فرمانداری؟!

4) عدالت سخت ترین آرمان

5) این چنین درست نمی شود

6) بر ضررشان بی افزایید

7)علمدار قیام مردمی در انتظار رای دادگاه


دریافت صفحه اول
حجم: 1.29 مگابایت
دریافت صفحه دوم
حجم: 1.39 مگابایت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۰
دانشجویان عدالتخواه