دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛دکتر سعید زیباکلام ضمن انتقاد از حوادث اخیر مربوط به شورای شهر و شهرداری تهران،سوالاتی از آقایان چمران و قالیباف پرسیده اند که شرح آن به قرار زیر است:


سئوالاتی اساسی از آقای دکتر قالیباف و مهندس چمران

1-  این چه معنی دارد که شهردار تهران جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف رسماً و علناً اعلام می‌کند که: "تعاونی‌های دیگر که حتی زیرمجموعه شهرداری نبودند شهرداری بر اساس مقررات به آنها کمک کرده است". و سپس می‌گوید "تعاونی قوه قضاییه که بیش از پنج هزار نفر عضو دارد از این تخفیفات برخوردار شده است"؟

 

2-  این چه معنی دارد که شهردار تهران پای تعاونی قوه قضاییه را به میان می‌کشد؟

 

3- واقعاً جای سؤال ندارد که چطور آقای مهندس چمران انتشار نامة سازمان بازرسی کل کشور خطاب به شهرداری تهران را که خواستار توضیحاتی پیرامون تعداد زیادی نقل و انتقالات املاک بیت‌المال به افراد شده است را "کوبیدن و هدف‌قراردادن افراد برای تحقق اهداف سیاسی" اعلام می‌کند؟

 

4-    آقای مهندس چمران انتشار نامة غیرمحرمانة یکی از اعتمادشده‌ترین نهادهای حکومتی یعنی سازمان بازرسی کل کشور، به نهاد حکومتی دیگر یعنی شهرداری تهران را "خلاف انسانیت" اعلام می‌کند و خواستار تعقیب قضایی ناشر آن نامه می‌شود. آیا برای آقای مهندس چمران آن نقل و انتقالات املاک خلاف نیست اما انتشار نامه بازرسی کشور بدون هیچ دخل و تصرف و قضاوت و اظهار نظری خلاف انسانیت است؟

 

5-    آقای مهندس چمران! از کدام انسانیت سخن می‌گویید؟

 

6-    آقای مهندس چمران! در جایی فرموده‌اید "اگر علیه هم حرف بزنیم مطمئن باشید که همه بازنده خواهیم بود". امکان دارد برای مردم تهران که نماینده‌شان هستید توضیح دهید دربارة چه حرف‌هایی صحبت می‌کنید و جمع مخاطبان شما کیانند؟

 

7-    آقای مهندس چمران! آیا شما دربارة شورای شهر تهران و روابط خود با شهرداری تهران حرف‌هایی دارید که باید از مردم تهران مخفی بماند؟

 

8-    آقای مهندس چمران! فرموده‌اید هدف اصلی "املاک نجومی"خواندن ماجراهای شهرداری تهران، "پوشاندن مسأله فیش‌های حقوقی نجومی است". به فرض که چنین باشد چرا شما از این فرصت استفاده نمی‌کنید تا پاکدستی مورد ادعای خود و شهردار مورد حمایت خود را احراز کنید و قلادة اتهام را سنگین‌تر از گذشته متوجه ویژه‌خواری‌های رانتی دولت تدبیر و راستگویی کنید تا از این رهگذر آن پروندة سیاه و ننگین به طور جدی‌تر و بدون توسل به طفره‌روی و دفع‌الوقت و توجیه و تأویل‌های مضحک دولت در دستور کار قوة قضاییه قرار گیرد؟

 

9-    آقای مهندس چمران! آیا قلب و وجدان شما آسوده و آرام است که به عوض پاسخ به نامة سازمان بازرسی، نیت‌خوانی کرده و خواستار برخورد قضایی هستید؟

10-آقای مهندس چمران! آیا فکر نمی‌کنید بهترین راه مطرح کردن جدّی و پیگیری علنی چپاول‌های قانونی(!) بیت‌المال(موسوم به حقوق‌های نجومی) پاسخگویی شفاف و صریح و علنی شهردار تهران به نامة سازمان بازرسی کشور است؟

 

11- آقای مهندس چمران! چپاول‌های موسوم به حقوق‌های نجومی که آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور آن را غسل تعمید دادند به کنار، آیا جنابعالی با درخواست برخورد قضایی می‌‌خواهید بگویید شهردار تهران اساساً نباید به نامة بازرسی کل کشور پاسخ دهد؟

 

12-  آقای مهندس چمران! آیا شیوة کار شما راه فراری برای غارت و چپاول هر چه بیشتر بیت‌المال توسط سایر شبکه‌های قدرت‌‌ـ‌ثروت فراهم نمی‌کند و آنها را جسورتر نمی‌کند؟

 

13- آقای مهندس چمران! گفته می‌شود شما به اعتبار جانفشانی‌های برادر عظیم‌الشأن و بی‌نظیر خود در راه انقلاب، به این انقلاب و حفظ و تحکیم آن متعهد هستید. آیا به راستی فکر کرده‌اید این قبیل ترفندها و تدبیرها در قبال انتشار نامة سازمان بازرسی و تلاش مجدّانه برای بلاموضوع‌کردن خود نامه و سؤالات مطرح‌شده نسبت به انتقال املاک توسط شهرداری تهران چه تأثیرات ویرانگری بر کثیری از جوانان و سایر اقشار  معتقد به این انقلاب دارد؟

 

ــ آقای مهندس چمران! این بندة بی‌پشت و پناه و بی‌رانت و بی‌منصب و جاه، هزاران جوان دانشجوی متعهد یا دست کم علاقمند به این انقلاب را می‌شناسم که با این قبیل اعمال حضرتعالی تعهدشان زیر و رو می‌شود و دست کم سخت به فکر فرو می‌روند که صاحب‌منصبان به چه کاری مشغولند؟

 

آقای مهندس! وقت آن نرسیده که در این چند صباح باقیماندة عمر، لختی درنگ کرده کارنامة خود را پیش از آن که هیچ راه برگشتی نباشد، خود وارسی کنید و آخرت خود را فدای قدرت‌طلبی و ثروت‌اندوزی این و آن نکنید؟

 

"ای دنیا! اف بر دوستی تو"

30 مهر 1395

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی