دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات


از عدالت نگویید تا مردم راضی باشند!!

ماله کشی

سفید نمایی برای جلب آراء


اخیرا به مناسبت انتخابات حرف هایی مطرح شده که لازم میدانم پاسخ دهم.

از این حرفا بر می آید که عده ای به دنبال سفید نمایی و ماله کشی انقلاب هستند . یعنی چی؟ یعنی این که دوست دارند انقلاب و همه زوایا را خوب نشان دهند تا مردم پای صندوق رای بیایند . همین که دم انتخابات میرسد می گویند که ساکت باشید، اعتراض نکنید و بعضی مطالب را نگویید تا مردم بد بین نشوند. انگار که مردم فقط در هنگام انداختن رای مهم هستند.

 مشکلات و درد ها را نگویید تا متوجه نشوند و رای را بیندازند و...

این نوع نگاه به قضیه و این نوع حکومت داری درست نیست. اگر سیاه نمایی مشکل دارد سفید نمایی و ماله کشی هم مشکل دارد. مردم میبینند و میفهمند. فکرنکنید اگر مطالبی را نگویید فقط خودتان فهمیدید و بقیه نفهمیدند.

راه دعوت مردم این نیست. این راه فریب دادن است. اگر خودمان مشکلات را نگوییم، آیا کسی دیگری هم نمی گوید؟ 

بر عکس اگر ما نگوییم BBC  و manoto   می گویند و مردم برای درمان به سمت همانی می روند که درد را گفته. پس آنهایی که انقلاب را بیشتر دوست دارند، برای آن دل سوز تر هستند و همیشه پای کار آن هستند باید زودتر از همه درد را بگویند تا برای درمان آن بکوشیم.

در انقلابمان مردم اصل هستند نه فرعی که در زمان انتخابات مهم شوند. اتفاقا اعتراض و انتقاد نه تنها به ضرر نظام نمی شود و حضور مردم را کم رنگ نمی کند بلکه باعث امیدواری و دلگرمی می شود. مردم باید ببینند که هنوز انقلاب ادامه دارد و عده ای سخت به دنبال رشد آن هستند. باید جوششی و جنبشی عملی و پیگیر باشد تا تداوم انقلاب احساس شود وگرنه با حرف زدن و اینکه جلسه بگذاریم و ببینیم چگونه جوانان را به دین جذب کنیم کاری پیش نمی رود. چراکه نگاه ها به سمتی است که پیگیری عدالتش بیشتر است نه جایی که شعارش بلند تر. پس بر خیزید و تا دیر نشده مردم را مهم بدانید.بدانید که اگر قرار است از پوسته ای با اسم اسلام و محتوای فساد و دزدی و اختلاس و نارضایتی مردم، بدون پیگیری جدی عدالت دفاع کنید، از اسلام و انقلاب دفاع نکرده اید بلکه آن طاغوتی است که اسمش اسلامی شده.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی