دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است


اسامی برندگان مسابقه به شرح زیر می باشد.

نفر اول: خانم شهریاری

نفر دوم: خانم تتر

نفر سوم: آقای فیروز جداوی

نفر چهارم: خانم مطیع دولت

نفر پنجم: آقای ابراهیم سالاری


لازم به ذکر است که جوایز مسابقه هفته آینده تقدیم می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۶
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان امروز ۱۶ آذر ۹۴ مسابقه کتابخانی با کتاب حسین عقل سرخ برای آشنایی بیشتر دانشجویان با تفکر حسینی و ترویج آن در حسینیه دانشگاه برگزار شد. لازم به ذکر است که اسامی برندگان به زودی اعلام خواهد شد و همچنین در زیر پاسخ نامه سوالات گذاشته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۲
دانشجویان عدالتخواه

بسم رب المستضعفین


«چنانچه ما قانون را در مسئله‌‌‌‌‌‌ای خاص شکستیم و عمل نکردیم، صرفاً این نیست که یک قانون نقض شده باشد؛ بلکه معنایش این است که یک راهی، یک خطی باز شد که این خط، دنباله خواهد داشت. کارِ قانون‌‌‌‌‌‌شکنی اینجوری است. اینجا که قانون نقض شد، نقض قانون یک فرصت تازه‌‌‌‌‌‌ای پیدا کرد که به وسیله‌‌‌‌‌‌ی دیگران انجام بگیرد. لذاست که به مسئله‌‌‌‌‌‌ی قانون، خیلی اهمیت بدهید .» (امام خامنه ای)

ما تشکل های مذهبی و انقلابی دانشگاه ولی عصر(عج) بنا بر رسالت و وظیفه انقلابی خود برآن شدیم که نسبت به بی قانونی های متعدد و زیر سئوال رفتن اصول نظام و انقلاب اسلامی، مراتب اعتراض خود را نسبت به قانون گریزی های اخیر در دانشگاه اعلام نمائیم حال آن که ما را افراطی بخوانند و به فرموده رهبر عزیز انقلاب اسلامی با این کار در صدد تکمیل پروژه نفوذ دشمن بر آیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۳
دانشجویان عدالتخواه

 


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛امروز دوشنبه دوم آذرماه 1394،به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، نمایشگاه یادبود به خاک سپاری مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر دهقان، و چند تن از معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه افتتاح شد .

این نمایشگاه کاریکاتور پیرامون پیام تاریخی 81/08/06 امام خامنه ای به جنبش دانشجویی و با محتوای عدالت اجتماعی،تبعیض،سرمایه داری و مفاسد اقتصادی برپاشد.کاریکاتوریست این مجموعه کاریکاتور ها،جناب آقای مازیار بیژنی - که از فعالان عدالتخواه در حوزه ی هنر هستند- میباشد.

قابل ذکر است این نمایشگاه به مدت 7 روز در لابی دانشکده علوم دانشگاه ولی عصر (عج)  پابرجا خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۱
دانشجویان عدالتخواه