دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ مدیر مسئول نشریه قیام قسط متعلق به مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان توسط هیئت ناظر بر نشریات این دانشگاه جهت پاسخگویی در خصوص مطالب شماره بیستم این نشریه فرخوانده شد.


طبق گفته مدیر مسئول این نشریه، جلسه هیئت ناظر بر نشریات روز چهارشنبه مورخ 95/08/05 برگزار شده و توضیحات در این باره به اعضای حاضر در جلسه داده شده است.

همچنین مدیر مسئول نشریه مذکور ابراز داشت: طبق گفته ها و آنچه که بنده برداشت کردم، بعضی میخواهند این نشریه را متوقف کنند. 

وی در ادامه گفت: در این جلسه ما به جرم هایی چون اقدام علیه امنیت ملی، اخلال در نظم خصوصی و عمومی، انتشار اکاذیب، توهین، ایجاد یأس در مردم و غیره به صورت شفاهی در جلسه چهارشنبه متهم شدیم. بنظرم این حجم انبوه از اتهامات ناشی از یک مسئله است و آن ایجاد هجمه هایی علیه ما و نهایتا توقف نشریه است. همچنین ما با خبر شده ایم از شهر هم فشارهایی وارد شده و گفته اند یکی از مطالب نشریه اقدام علیه امنیت ملی و تحریک مردم بوده است.

مدیر مسئول نشریه قیام قسط افزود: همانطور که ما در جلسه به صورت شفاهی از خود دفاع کردیم، به صورت علنی و مکتوب طی روزهای آتی جوابیه خود را منتشر خواهیم کرد.



نظرات  (۲)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۰ یک جوان انقلابی
سلام چرا نشریه بعدیتون رو بیرون نمی دید؟
دلنوشته های عدالتخواهی:
صدو هشتاد درجه شباهت!!!!!!!!
این روزها انگشت های هیس!بدجور نشانه ات گرفته اند پیداست چه غوغایی کرده ای!!حتما صداهای در گلو خفته ی این جامعه را شکسته ای...سکوتی که در پی اش به خطر افتادن منافع عده ای است منافع آن هایی که عمری است پشت مصلحت نظام غایم شده اند.
نمیدانم این مصلحت در دیدگاه این آقازاده ها چگونه ترجمه شده است که با اهداف انقلاب صدو هشتاد درجه مغایر است.احسنت به این صدو هشتاد درجه شباهت!!!!!!!
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۲ یک جوان انقلابی
سلام به شیرمردان عدالتخواه
من خودم طرفدار پروپاقرص نشرییتون هستم این دلیل تراشی هایی که کردن همش به این دلیله که میخوان سنگ اندازی کنند مگه میشه به بهانه امنیت و مصلحت اندیشی، به اهداف انقلاب که یکی از بارزترینش مبارزه با فساد هست سکوت کرد.
براتون دعا میکنم راه شما حرف شما حقه...
لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی