دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی مجمع و به نقل از عدالتخواهی جنبش عدالتخواه دانشجویی نامه‌ای درخصوص توجه به رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات مستضعف به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشتند که متن نامه به شرح زیر است:


در تنظیم برنامه‌های کشور، اصلی‌ترین مساله عبارت(است) از رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات مستضعف و محروم و پابرهنگان است که از تبعات دوران ستم‌شاهی و آثار سلطه بیگانگان است. همه برنامه‌های اقتصادی و تولیدی و سازندگی و رونق‌اقتصادی ،باید به این هدف متوجه باشد؛ و تنها در این صورت است که این برنامه‌ها درست و قابل قبول است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۱
دانشجویان عدالتخواه

یکی این مسئله است که بدانند دستاورد کنونی هسته‌ای ما چیز باارزشی است؛ این را بدانند؛ به چشم کم‌ارزش و چیز سبک به آن نگاه نکنند؛ چیز با ارزشی است. صنعت هسته‌ای برای یک کشور، یک ضرورت است. اینکه بعضی از روشنفکرنماها قلم بردارند و قلم بزنند که «آقا ما صنعت هسته‌ای را میخواهیم چه‌کار کنیم» این فریب است؛ این شبیه همان حرفی است که زمان قاجارها وقتی نفت کشف شده بود و انگلیسها آمده بودند میخواستند نفت را ببرند، اینجا دولتمرد قاجاری میگفت ما این مادّه‌ی بدبوی عَفِن را میخواهیم چه‌کار کنیم، بگذارید بردارند ببرند! این شبیه آن است. صنعت هسته‌ای برای یک کشور یک ضرورت است؛ هم برای انرژی، هم برای داروهای هسته‌ای که بسیار مهم است، هم برای تبدیل آب دریا به آب شیرین، و هم برای بسیاری از نیازهای دیگر در زمینه‌ی کشاورزی و غیر کشاورزی. صنعت هسته‌ای در دنیا، یک صنعت پیشرفته است، یک صنعت مهم است.(بیانات امام خامنه ای 20/01/94  )


24 پوستر پیرامون فوائد هسته ای جهت برگزاری نمایشگاه تصویری در مراکز فرهنگی،دانشگاه ها،نماز جمعه،مساجد و ... توسط دوستان و همسنگران عزیز در مجموعه های ایام و راه اماده شده و قابل دانلود می باشد.

لینک دانلود پوستر های فوائد هسته ای در ادامه مطلب ببینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰
دانشجویان عدالتخواه

سال‌هاست که دلسوزان انقلاب اسلامی و مردم بر معیوب بودن ساختار مجلس شورای اسلامی و عدم کارآمدی آن، مشکلات بسیار نمایندگانی که انتخاب می‌شوند، پیوندهای نا سالم نمایندگان با مراکز زر و زور و … تاکید داشته‌اند. مشکلاتی که باعث شده است تا مجلس نتوان نقش نظارتی و قانون‌گذاری خود را با توجه نیازهای مردم و انقلاب ایفا کند. همواره دغدغه‌مندان در طول سالیان گذشته در مقالات و سخنرانی‌ها بر این اشکالات تکیه و خواستار رفع آنها شده بودند تا قوه‌ی مقننه بتواند با جایگاه رفیع خود در قانون اساسی دست یابد. تا نمایندگان با فضیلت، دلسوز، صادق، پرکار و متخصص به این مکان مهم راه یافته و بتوانند مشکلات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین نحو حل کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

به گزارش روابط عمومی مجمع و به نقل از عدالتخواهی؛ جنبش عدالتخواه دانشجویی که چند وقتیست به دلیل اهمیت نقش زمین و مسکن در اقتصاد کشور و نقش آفرینی جدی آن در حوزه معیشت مردم، با همکاری کمیته مطالبه حق مسکن و بسیح دانشجویی کوی دانشگاه تهران، به این مسئله ورود کرده است؛ اقدام به تهیه جزوه ای با نام «مسکن مستضعفین» در این رابطه نموده است.

محورهای این جزوه عبارتند از:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۴
دانشجویان عدالتخواه

 

به گزارش روابط عمومی مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان؛ امروز جمعه 8 خرداد ماه 94 جمعی از مردم و دانشجویان مومن و انقلابی رفسنجان بعد از نماز جمعه در مصلی امام خامنه ای شهرستان رفسنجان علی رغم مخالفت ها از سوی برخی افراد و مسئولین، تجمع و راهپیمایی با عنوان "جمعه اعتراض به توافق به هر قیمتی" اعتراض خود را با پلاکارت هایی نظیر "دستاورد لوزان: بازدید از مراکز نظامی"، "مزاکرات زیر شبح تهدید ممنوع"، "مسئولین دولتی نگاهشان به دست بیگانه نباشد"، "محرمانه نداریم، مردم را از جزییات مذاکره آگاه کنید"، "دو سال است چرخ سانتریفیوژها نمیچرخند پس چرا چرخ زنذگی مردم نمی چرخند"، "نظارت نظامی عجب خیال خامی" و... به روند مذاکرات هسته ای نشان دادند.

مردم با سر دادن شعارهای "این است شعار ملت، قطع مسیر ذلت"، " توافق بد ما نافی عزت ما"، "نظارت نظامی عجب خیال خامی"، "حزب الله میمیرد ذلت نمی پذیرد"، "توسعه هسته ای حق مسلم ماست" و... خواستار پایان دادن به روند مذاکرات تحت اهرم تهدید و زیاده خواهی شدند.

همچنین در آخر این تجمع اعتراضی بیانیه ای به شرح زیر قرائت شد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱
دانشجویان عدالتخواه

جزوه «خداحافظ جمهوریت» پیرامون بررسی طرح استانی شدن انتخابات که از مجلس پنجم تا به امروز در دوره های زمانی مختلفی مطرح شده است و اخیرا کلیات آن در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده، به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی تهیه وتنظیم شد.به دلیل اهمیت این طرح ابتدا خلاصه ای از طرح پیشنهادی نمایندگان را ارائه وسپس به نقد آن می پردازیم.

دانلود جزوه



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰
دانشجویان عدالتخواه

سرلشکر فیروزآبادی؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح                                                                                                                

سردار جعفری؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

امیر صالحی؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی

حجه الاسلام علوی؛ وزیر محترم اطلاعات کشور

سلام علیکم؛

همانگونه که مستحضرید جمهوری اسلامی ایران در حال گذران روز های مهم و سرنوشت سازی است. امروز حقیقتا در حال پشت سر گذاردن پیچ تاریخی حساسی هستیم که تمام گفتن ها و حتی نگفتن های ما، می تواند بر سرنوشت انقلاب تاثیر بگذارد . با این وصف، لزوم نقش آفرینی به موقع و قاطع خواص در این عرصه، اهمیت مضاعف پیدا میکند.

حضرات بزرگوار؛

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۹
دانشجویان عدالتخواه

ماجرای بازرسی‌های ناشی از مذاکرات 82 به نقل از یک شاهد عینی

یکی از واقعیاتی که ادعای ظریف موجب شد تا درباره آن بحث شود، هزینه‌های تعهدات دولت خاتمی به تروئیکای اروپایی بود. به گزارش «وطن امروز» تیم مذاکره‌کننده حسن روحانی در مذاکرات خود با انگلیس، آلمان و فرانسه یک سلسله تعهداتی را برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران پذیرفت که تا مدت‌ها دامنگیر دولت‌های نهم و دهم شده بود. به عبارتی تعهدات تیم حسن روحانی در توافق با تروئیکای اروپایی باعث شده بود مسؤولات هسته‌ای در دوره سابق نتوانند آنگونه که باید، برای دستیابی به حقوق هسته‌ای مردم شتاب بگیرند. در این‌باره
«وطن امروز» با یک منبع آگاه که از ابتدای مذاکرات هسته‌ای در سال ۱۳۸۲ تاکنون در جریان جزئیات مذاکرات هسته‌ای است، درباره روندی که مسؤولان هسته‌ای دولت نهم طی کردند تا از هزینه‌ها و تبعات تعهدات هسته‌ای دولت اصلاحات رهایی یابند، گفت‌وگو کرده است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۲
دانشجویان عدالتخواه
بدون شرح...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۲
دانشجویان عدالتخواه

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/29826/C/13940304_0129826.gif

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۷
دانشجویان عدالتخواه

ه گزارش عدالتخواهی؛ کانون قسط دانشگاه شاهرود در اعتراض به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس، روز جمعه نمایشگاه انسانی را مقابل درب نماز جمعه شاهرود برگزار نمودند. در این تجمع، دانشجویان عدالتخواه نوشته ای که حاوی دلایل رد این طرح می باشد را بین نمازگزاران پخش نمودند.

IMG_20150522_142635

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰
دانشجویان عدالتخواه

درسپهر اندیشه سیاسی امام راحل سه منبع اصیل، قرآن کریم، سنت حضرت محمد رسول الله (ص) وسیره ائمه اطهار(ع) خصوصا اهل بیت(س) تاثیر عمیق و ساختاری داشته است که برآیند آنها دراثر ترکیب و تطبیق با شرایط تاریخی وتحولات اجتماعی وسیاسی قرن بیستم به مجموعه ای غنی برای تبیین حقوق اساسی بشر وروشهایی جهت پیگیری واحقاق این مطالبات برحق تکامل یافته است.

دانلود جزوه
حجم: 434 کیلوبایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۷
دانشجویان عدالتخواه

 به نقل از سایت تونل باد: پرونده ی ویژه ی دورترین همسایه 

    

هفته گذشته شهردار محترم در مصاحبه ای گفته بود:‌”اهالی کوی گلستان در قلب شهر و در قلب – مردم سبزوار هستند و این فکر خوبی برای همدلی و همزبانی در میان مردم نیست.” درست است کوی گلستان در “قلب” شهر و سبزوار واقع است اما آقای طالبی خوب می داند و می بیند که این “قلب” به علت ۳۰-۴۰ سال غفلت مدیریت شهری زخمی است. حتی این زخم به شدت عفونت کرده است. این زخم باید سه دهه پیش جراحی می شد. امیدواریم این حرف ها و وعده های آقای طالبی هم از جنس قبلی ها نباشد. آیا تیغ آقای طالبی این بار خواهد توانست این زخم ناجور را جراحی کند؟ باید منتظر ماند و دید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹
دانشجویان عدالتخواه

یادداشت/حسین شهبازی زاده- دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی

پیرامون این که رسانه ها خوبند یا بد؟ ؛ چقدر خوبند و چه قدر بد؟ حرف بسیار است ، همچنین در مورد این که پس از انقلاب رسانه ها موفق بوده اند در تامین نیاز های رسانه ای انقلاب یا خیر، نیز حرف بسیار است.

 

همین که بخش قابل توجهی از مردم کشور تکنولوژیک ژاپن هنوز خبر ندارند در ایران انقلاب شده! و از بزرگترین انقلاب قرن بیخبرند و همین که کسر بزرگی از مردم آمریکا نمیدانند ایران و عراق دو کشور جدا هستند و این که درصد بالایی از سرچ های گوگل که از سوی مردم غرب انجام میگیرد این است که : ایرانی ها چرا عرب نیستند؟!! و و و این ها خود گویای میزان توفیق فرامرزی رسانه های کشور در صدور انقلابند…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱
دانشجویان عدالتخواه