دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان و به نقل از  انارما شامگاه روز گذشته هماهنگی‌های لازم جهت اکران مستند ” داد ” در روز پنجشنبه پنجم اسفند صورت گرفته بود اما صبح روز اکران، نامه‌ای از طرف اداره فرهنگ و ارشاد انار به دست برگزارکنندگان برنامه جهت لغو اکران «داد» رسید و تلاش‌ها برای نمایش مستند در تالار شهر انار تا قبل از شروع مراسم بی‌نتیجه ماند.

به همین منظور دستور لغو اکران مستند داد در تالار شهر  انجام داده شد ولیکن عوامل اکران کننده این مستند، برنامه را  در مسجد صاحب الزمان ( عج) انار راس ساعت ۱۹ برگزار کردند و با استقبال خوبی برخوردار بود.

 لغو نمایش مستند ” داد” در تالار شهر با مخالفت مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد انار  بدلیل عدم مجوز نمایش در هر مکانی اعلام شد در حالی که تمام فیلم‌های جشنواره عمار از سازمان سینمایی ارشاد کشور مجوز دارند و در واقع این روند برگزاری جشنواره‌های فیلم در کشور است که عمار هم همه مراحل را طی کرده است.

همچنین بخش‌هایی از مستند « داد» از شبکه یک سیما نیز پخش‌شده و گفت‌وگوهایی نیز با کارگردان و تهیه‌کننده آن صورت گرفته و حتی مورد تحلیل هم واقع شده است که اگر مشکلی وجود داشت، پیش از این جلوی آن گرفته می‌شد.

به هر حال این مستند تاکنون در نقاط دیگر از جمله شهربابک ٰ رفسنجان ٰ کرمان و…اکران شده که اگرچه با دشواری‌های همراه بوده است ولی لغو مجوز نداشته و این جای تاسف است که اکران این مستند در شهر رویش‌های انقلابی جلوگیری به عمل می‌آید.

اکران دوم نمایش مستند ” داد” در انار یکشنبه شب هشتم اسفندماه در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) واقع در خیابان شریعتی برگزار می گردد.

مستند «داد» به مدت۵۰دقیقه، در آن تعدادی از دانشجویان عدالتخواه به همراه یک مستندساز پیگیر برخوردهای امنیتی و قضایی ناروایی که با اعتراضات صنفی مختلف در سال‌های اخیر شده، از جمله اعتراض رانندگان در بندرعباس و شلاق خوردن کارگران معترض معدن آق دره می‌شوند تولید شده است.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۶
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی