دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ خبر ندارم چقدر می دانید که یکی از محرومترین نقاط کشور در حال حاضر مناطق جنوبی استان کرمان است. شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و منوجان. مردمان این شهرستانها و بخش ها و روستاهای آنها از امکانات اولیه زندگی محروم هستند. فقر و زندگی فلاکت بار بر غالب ساکنان این مناطق سایه انداخته است.

در زمان دولت قبل فرماندار وقت شهرستان قلعه گنج مستندی از زندگی مردم این شهرستان برای هیات دولت ارسال کرده بود که اشک رئیس جمهور و وزیران را جاری کرد و فقط در یک اقدام انقلابی برای محرومیت زدایی از این منطقه برای حدود ۴۰ هزار خانواده که در کپر زندگی می کردند خانه ساخته شد، اما این محرومیت زدایی کم کم رنگ باخت و امروز همان آش است و همان کاسه، مردمانی فقیر که نان شب ندارند، آب سالم ندارند و امکانات اولیه زندگی را هم ندارند.
این مردمان امروز دوباره  فراموش شده اند نه تنها که فراموش شده اند گاهی مورد ظلم های مضاعف هم قرار می گیرند؛ تنها به جرم محرومیت.
یک نمونه تلخ از این ظلم ها نسبت به دانش آموزان دختر و پسر مدرسه راهنمایی مختلط شهید چمران روستای مختارآباد شهرستان رودبار جنوب در تاریخ ۹۵/۷/۱۰ رخ داده است؛

قضیه از این قرار است که وقتی دانش آموزان برای شرکت در کلاس درس به مدرسه مراجعه می کنند  مدیر مدرسه از آنها طلب ۳۰ هزار تومان پول می کند، دانش آموزان دختر و پسر هم که اظهار نداری می کنند توسط این مدیر ۸ ضربه شلاق دریافت کرده  و از مدرسه بیرون انداخته می شوند و این کار روزهای بعد هم ادامه پیدا می کند تا خانواده هایی که پول تهیه لوازم التحریر و وسایل مدرسه را هم ندارند، مجبور می شوند با قرض یا فروش لوازم منزل پول ۳۰ هزار تومان درخواستی مدیر مدرسه را فراهم کنند!!

نظرات  (۲)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۵ یک جوان انقلابی
سلام واقعا آدم متاسفم میشه.این اخبار شدیدا قلبم و به درد میاره.
لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
اخبارت خیلی خوب بود.ولی حیف که داری سوء استفاده میکنی.الکی داری احمدی نژاد را بهتر از روحانی جلوه میدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی