دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

بیانیه اعلام حمایت از حرکت عدالتخواهانه رانندگان

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

بخدا سوگند هر کس که قدرت دفع دشمن خود را داشته باشد ولی با این حال او را بر خود مسلط سازد تا گوشتش را بچیند و پوستش را پاره کند و استخوانش را بشکند و خونش را بریزد، گناهش عظیم و بزرگ بوده و آنچه که اعضای سینه اش در برگرفته اند(قلبش) ضعیف است... و من چنین نخواهم بود، به خدا سوگند اگر اختیار با من باشد چنان شمشیر میزنم که سرها پروانه وار در آیند و مچ دست ها و پاها هلاک و نابود شوند و بعد از آن خدا هر چه بخواهد میکند. امیرالمومنین علی علیه السلام (کتاب الفبای شیعه و سرّی از اسرار آل محمد(ص).سلیم بن قیس.ص138 )

 

به خدا قسم آن هنگام که از "قیامِ شیرمردان پایانه های باربری علیه فساد و قاچاق" با خبر شدیم، در پوست و گوشت خود نمیگنجیدیم و خداوند قهار را به سبب این واقعه ی عظیم، شکر کردیم.

برادران عزیز، ابتدا اجازه دهید سلام گرم جمعی از برادران دانشجویتان را به شما بزرگ مردان برسانیم و اعلام کنیم که با تمام وجود در کنار شما مجاهدان راه حق هستیم و در این راه الهی دوشادوش شما شیرمردانِ جاده های ایران خواهیم بود و یقین بدارید که بسیاری از مردم مظلوم این سرزمین نیز حامی قیام شما هستند و بیش از همه، رهبری و خانواده های شاهد و ایثارگر چشم امید به حرکت مصلحانه ی شما دارند. آری کسانی که برای جاری شدن احکام اسلام، عزیزترین کسانشان را فدا کردند، امروز چشمشان به شماست و یقیناً روح خدا، خمینی کبیر نیز از اقدام شما مسرور و شادمان است.

این را همه میدانیم که سیل کالاهای قاچاق که کمر اقتصاد کشور را شکسته است گواهیست بر وجود دست های خائنین در گمرک و پایانه های باربری. و ما چه لذتی بردیم آن لحظه ای که فیلم تجمع شما عزیزان را مشاهده کردیم. آنجا که آقا سید (نماینده ی رانندگان عدالتخواه) در بلندگو، صاحبان این دست های آلوده و خائن را تهدید به اقدام انقلابی می کرد و آن ها نیز به مانند موشی که در حلقه ی شیران به دام افتاده، در سوراخی جا گرفته بودند و جرات خروج نداشتند.

این روزها، حقیقت خیانت به خون شهیدان و راه امام برای همگان کم و بیش روشن است. پس از انقلاب، همواره راه روشن امام خمینی(ره) مورد هجمه ها و توطئه های دشمنان اسلام بوده و یکی از پروژه هایشان "نفوذ" بود. نفوذ در ساختارهای تصمیم گیری و مدیریتی کشور و صد افسوس که در این جنگ پنهان ضربه های مهلکی به پیکر انقلاب وارد شد و نتیجه ی آن نفوذها و توطئه های دشمن، همین مراکز فاسدِ قدرت و ثروت هستند که در گوشه و کنار هر شهری به چشم می آیند و روز به روز بر چپاول و خیانت اینان افزوده میشود و این خود خطریست برای انقلاب اسلامیمان، چرا که وجود این زالوهای کثیف و خائن در درجه ی اول موجبات ناامیدی مردم از نظام اسلامی را فراهم می آورد و این خود، خیانتیست نابخشودنی.

ولیکن انسان متحیر میشود آنجایی که امام خمینی (ره) - در وصیت نامه - فرمود: "با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران، مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم."

برادران، دلیل این همه آرامش و یقینی که در وصیت نامه ی روح خدا موج میزند چیزی نیست مگر "اطمینان به وعده ی الهی و وجود بندگان صالح و شجاعی چون شما" و امروز که شما علیه کانون های قدرت و ثروت، قدم در راه حسین(ع) گذاشته اید و به میدان جنگ با دشمنان نفوذی قدم گذارده اید، یقین بدانید که آغازگر حرکتی بسیار عظیم و سرنوشت ساز شده اید.

برادران، همه ی ما فریادهای مظلومانه ی رهبری مبنی بر مبارزه ی با فساد را شنیده ایم و مثل روز روشن است که - بر خلاف شعارهای رایج اکثر ما همچون اهل کوفه، ولی امرمان را تنها گذاشته ایم. ولیکن شما اکنون با اقدامی که کرده اید، نشان دادید که نه در شعار بلکه در عمل اهل کوفه نیستید و علی را تنها نخواهید گذاشت . آری نشان دادید که هر روز، عاشوراست و هر زمینی کربلا و در این بین باید انتخاب کنیم؛ انتخاب کنیم که یزیدی و شریک دزدان و فاسدان باشیم یا حسینی(ع)و یاور مظلومان و مصلحان؛ و سرانجام این قیامتان به لطف الهی، پیروزی بر سرمایه دارانِ زالو صفت خواهد بود و در آن روز قلب تمام ایران شادمان خواهد شد.

برادران، "روحیه ی پهلوانی" یکی از مشخصه های بسیار مهم شماست... شغل شما، با روحیه ی پهلوانی و همکاری عجین شده... در بیابان ها هرگاه که با مشکلی روبرو می شوید، بعد از خدا همواره اولین کسانی که به یاریتان می شتابند، همکاران شما هستند و این در گذر زمان موجبات پیوند عمیق برادری را در میان شما رانندگان فراهم آورده است و شما عزیزان با داشتن این ویژگی های برجسته، در مقابله ی با مراکز قدرت و ثروت به حول قوه ی الهی پیروز و مصون خواهید بود.

در همین راستا اجازه دهید مسائلی را پیرامون میدان نبردی که در آن حاضر هستید، عرض کنیم;

برادران، آنان که از قیام شما متضرر می شوند و منافع خویش را در خطر می بینند اکنون دوشادوش یکدیگر صف آرایی کرده اند و بر شکستن صفوف متحد شما همت گماشته اند، ولیکن تا زمانی که هوشیارانه پشت یکدیگر را داشته باشید، هیچ توطئه ای نمیتواند بر شما و اتحاد شما کارساز شود. در راه مبارزه، همه ی عدالتخواهان باید هوشیارانه در کنار یکدیگر بمانند چرا که جبهه ی مقابل از هیچ تهمت و دروغ و فتنه و جنایتی برای تفرقه اندازی و تضعیف جبهه ی عدالتخواهان دریغ نخواهد کرد... آن جمله ی معروف مختار را همه به یاد داریم که گفت: "تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان بشکند... شک نکنید پس از غلبه، گردنتان را خواهد شکست."

عزیزان، در مساله ی مبارزه با فساد، زمانی که آحاد ملت برای اعتلای اسلام در مقابل مفسدین می ایستند باید به مساله ی "رهبری" این مبارزات توجهی ویژه داشت... از ویژگی های مهمی که "رهبر یک جریان مومن" باید دارا باشد، بی توجهی به مادیات و توجه به خداست. اگر کسی را که به عنوان راس مبارزاتتان انتخاب می کنید، اهل دنیا باشد شک نکنید که دیر یا زود پشت درهای بسته او را تطمیع می کنند و چنین رهبری قطعا شما و آرمانهای والای  شما را خواهد فروخت و در آخر بجز جگری سوخته چیزی برایتان باقی نخواهد ماند. برادران، آنگونه که از افکار آقا سید مشخص است و از دیدن کلیپ های منتشر شده محرز میشود، انتخاب این برادرتان به عنوان نماینده و هدایت کننده ی اعتراض ها انتخابی صحیح بوده و موجب تقویت بیش از پیش این قیام خواهد شد چرا که مردم این کشور همگی در روضه های حسین(ع) درس مبارزه آموخته اند و زمانی که میبینند نماینده ی شما به دنبال آرمان های حسین(ع) است با تمام وجود به حمایت از "امر به معروف و نهی از منکری که می کنید"، همت می گمارند... به عبارت دیگر، افکاری که از دهان نماینده ی شما به گوش آحاد ملت میرسد، موجبات حمایت های روز افزونِ مردم و نظام اسلامی را فراهم خواهد آورد و این نیز در مبارزه با مفسدین اقتصادی و دزدان بیت المال چون آبی بر آتش است.ان شا الله

در آخر ضمن حمایت قاطع جریان انقلابی دانشگاه ها از حرکت عظیم شما بزرگواران، آمادگی خودمان را برای هر گونه کمکی اعلام میداریم و در تلاشیم که ان شا الله به زودی در دانشگاهمان از نمایندگان شما عزیزان جهت سخنرانی دعوت به عمل آوریم و از نزدیک، برادرتان آقا سید و شما عزیزان را زیارت کنیم.

به لطف خدا، اتحاد دانشجویان و رانندگان، مشتی پولادین بر دهان مفسدین و خائنین خواهد بود.

 

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی