دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی مجمع و به نقل از عدالتخواهی جنبش عدالتخواه دانشجویی نامه‌ای درخصوص توجه به رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات مستضعف به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشتند که متن نامه به شرح زیر است:


در تنظیم برنامه‌های کشور، اصلی‌ترین مساله عبارت(است) از رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات مستضعف و محروم و پابرهنگان است که از تبعات دوران ستم‌شاهی و آثار سلطه بیگانگان است. همه برنامه‌های اقتصادی و تولیدی و سازندگی و رونق‌اقتصادی ،باید به این هدف متوجه باشد؛ و تنها در این صورت است که این برنامه‌ها درست و قابل قبول است.

نمایندگان‌محترم باید در قوانین مصوب و نیز در مواجه‌ات خود با مسئولین اجرایی کشور ،این اصل را بدانند،و وظیفه کمک به محرومان را ،سرلوحه مسئولیت‌های نمایندگی خود قرار دهند.. (رهبر معظم انقلاب‌اسلامی ، در پیام به مناسبت افتتاح چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۱/۳/۷)

 

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

 

سلام علیکم

 

نیک می‌دانید ،برقراری عدالت ، از بزرگترین اهداف ارسال پیامبران و از بنیانی‌ترین علل شکل‌گیری نهضت امام( ره) و برقراری حکومت‌اسلامی است.

 

در مسیر پر زحمت و مقدس برقراریِ‌عدالتِ اجتماعی، یکی از جدی‌ترین موانع ، مساله فقر میباشد.

 

اخیرا ، خبری در رسانه‌های کشور بازتاب یافت که حکایت از مطرح‌شدن طرحی دوفوریتی در مجلس دارد با موضوع ِ ( فقرای از کار افتاده). یعنی آن بخش از فقرا و مستمندانی که امکان توانبخشی آن‌ها وجود ندارد و اگر برای هشتاد میلیون ایرانی نیز شغل ایجاد بشود ، آن‌ها به دلیل از کار افتادگی ، پیری ،نقص‌فیزیکی و نظایر آن از تامین معاش معذورند؛ و در فراهم آوردن اولیات ِ زندگی مشکل دارند که در این شرایط راهی جز این وجود ندارد که حاکمیت به وظیفه خود عمل کرده و مشکل را حل نماید.

 

((شش میلیون)) نفر بودنِ کسانی که موضوعِ این طرح هستند و تعداد بالایِ آن‌ها، خود ، به خوبی گواهِ آن است که در رفع معضل فقر ، کشور چه در حوزه برنامه‌ریزی ، چه در حوزه قوانین و چه در اجرا با مشکلات جدی روبرو می‌باشد.

 

ضمن ابراز خرسندی بابت ِ‌مطرح‌شدن این طرح در مجلس و توجه نمایندگانِ ملت به این مقوله مهم ،امیدواریم پس از رای‌آوردن ِ طرحِ مذکور ، این مسیر تا سیطره حداکثریِ عدالت در جامعه پیموده شود.

 

به امید ظهور عدالت‌گستر گیتی

 

جنبش عدالتخواه دانشجویی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
دانشجویان عدالتخواه

محرومیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی