دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان و به نقل از فارس؛ محمدجواد معتمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به مشکلات آب و راهکارهای شورای حفاظت از منابع آب رفسنجان اظهار داشت: اکنون تنها راه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خاموشی چاه موتورهای کشاورزی است.

وی با اشاره به جلسات مکرر این شورا تصریح کرد: در بین راه‌های پیشنهادی شورای حفاظت از منابع آب، راه‌کار اساسی و ریشه‌ای وجود نداشته و شورا صرفاً به راه‌های مقطعی و گذرا روی آورده است.

معتمدی‌نژاد ادامه داد: اگر درست بیندیشیم، می‌بینیم این راه‌ها حکم مسکنی را دارد که گویا مصرف بیش از حد آن مسؤولان را به آن معتاد کرده و آنها را از ارائه راه جدید و پایدار عاجز کرده است.

عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی عنوان کرد: بعضاً مسؤولان در قامت یک تئوریسین به میدان آمده‌اند و می‌گویند که باید تلاش شود تا از پرت آب جلوگیری شود و هدررفت آب به حداقل برسد.

وی تأکید کرد: اما هنگام ارائه راه همان مسؤولان را نظاره‌گر می‌شویم و پی می‌بریم که راه ارائه شده با حرف‌ها و تئوری‌هایشان هم‌خوانی ندارد.

معتمدی‌نژاد بیان داشت: سؤالی که در این بین ذهن را درگیر می‌کند این است، خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی چگونه سبب کاهش هدررفت آب می‌شود.

وی متذکر شد: شورای حفاظت از منابع آب استراتژی پاک‌کردن صورت مسأله به جای رفع مسأله را در پیش گرفته و با این رویه کار به جایی نمی‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی