دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

چیزی که از طرف بعضی ارائه می شود آن است که مساجد محلی است برای احکام عبادی و نماز. 


به مساجد چه که در سیاست چه میگذرد؟ به مساجد چه که باید مقابل عده ای معلوم الحال بایستاد؟ به مساجد چه که آدم های انقلابی و غیرانقلابی دارند چه میکنند؟ به مساجد چه که سیاست مداران دولت اسلامی چه مشی و روندی را طی میکنند؟ 


و مسجد جایی است خالی از همه این ها. مسجد جایی است که نباید از آن صدای اعتراض علیه اسلام آمریکایی و نفاق برخیزد. مسجد جایی است که نباید در آن با ظالم برخورد شود و علیه آن حرفی بیان شود. مسجد جایی است که باید در آرامش و سکوت باشد و فریاد علیه کثافت کاری عده ای از آن برنیاید چرا که جو متشنج می شود. آری بگذارید جو آرام باشد تا عده ای در آرامی بخورند و ببرند و ظلم کنند و ما با سکوت خود در جرم آن ها شریک باشیم.


بگذارید در مساجد ظالم و مظلوم با هم و در کنار هم در آرامش نماز بخوانند تا امر مشتبه تر از این شود و کسی به راحتی نتواند راه را تشخیص دهد.

با این اوصاف نمی دانم مسجد سنگر کیست؟ ظالمین؟؟ سنگر ظالمین برای پنهان شدن ظلمشان پشت ریش ها و  سجاده هایشان و سجده هایشان؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
دانشجویان عدالتخواه

مسجد امریکایی

نظرات  (۱)

عالی بود.
سوالم از اون جمعی که نمیخواستند بیانیه ها داخل مسجد خوانده بشه اینکه دلیلتون واسه نخوندن بیانیه ها چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی