دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

استاد رحیم پور ازغدی:                                                               
امروز ما و غرب، هر دو از مردم سالارى و حقوق بشر و پیشرفت و آزادى دم میزنیم، شباهت هایى هم بین ما وجود دارد، اما در کنار این شباهت ها ، تضاد هاى غیر قابل علاج و غیر قابل تاویل هم وجود دارد. این تضادها را بعضى ها نمیخواهند ببینند. این تضادها ما را در دو صف مقابل قرار داده است. قصد ما فتنه راه انداختن نیست، اما عده اى مرتب میگویند تنش زدایى کنید! مثل اینکه امام و شهیدان آمدند و تنش درست کردند، حالا یک عده اى میخواهند تنش زدایى کنند. کدام تنش؟ دفاع مظلوم در برابر ظالم ، خود به خود تنش درست میکند. کسى پروژه اى براى ایجاد تنش نداشته، اما وقتى مظلوم در برابر ظالم میگوید، نه! ، این شروع تنش است. اگر تنش نمیخواهى بگو آرى! سرت را پایین بیانداز و پس گردنى بخور، اینجورى تنش درست نمیشود.
تنش زدایى به معناى مبارزه با سادیسم و دشمن سازى بیخودى ،مورد قبول است ، اما تنش زدایى به معناى اینکه ما یک حرفهایى زدیم و غلط کردیم که زدیم و حرفهایمان را پس میگیریم، خون شهیدان هم هدر رفت که رفت ، قابل قبول نیست.
تازه خیال کردید که اگر این حرفها را بزنید و یک قدم بروید عقب ، تنش تمام میشود؟ تنش و فشار از جانب دشمن، دو برابر میشود، تا سه قدم دیگر ما را به عقب نشینى وادار کنند. باید زانو بزنى ، دست ببوسى، کفش اش را بلیسى و بگویى غلط کردم براى هرچه که گفتم و هرچه که نگفتم و باید میگفتم! تازه باز هم از تو نخواهند گذشت ، تو باید بشوى مایه عبرت بقیه ، که دیگر ملتها بفهمند عاقبت کسى را که یکبار جرات کند و جلوى آنها بایستد. 
اما اگر بایستیم، با رعایت عقل و اعتدلال ، بدون افراط، ولى واقعاً بایستیم، آنوقت خواهید دید حرف امام را که میگفت، این قدرت هاى استکبارى مثل سگ میمانند، اگر بروى عقب میایند جلو، اما اگر بایستى ، دیگر جلو نمیایند. 
اگر کسانى عزت و منافع ملى را میخواهند، با ایستادگى به دست میاید. عقب نشینى ، منافع ملى را به باد خواهد داد. حتى اگر به فکر منافع باشید و به فکر حقیقت و فضیلت هم نباشید، راه ، همین راه است. شما تا ایستاده اید، عزت دارید. این صف بندى به صورت مصنوعى درست نشده، صف بندى بین حق و باطل ، جنگ بین فقر و غنا، جنگ عدل و ظلم ، جنگ تاریخى است و از هابیل و قابیل بوده و تا قیام قیامت خواهد بود. تنش بین هابیل و قابیل، تنش بین على و معاویه ، تنش بین حسین و یزید را کسى بطور مصنوعى ایجاد نکرده، این دو تفکر اند که با هم بطور طبیعى تضاد دارند. مگر میشود بین حسین و یزید ، تنش زدایى کرد؟ مگر اینکه حسین تسلیم شود، اما حسین گفت، هیهات من الذلة
"جهاد براى بازسازى مفاهیم اسلامى١" سال١٣٨۳
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۱
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی