دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات


جناب آقای دکتر حسین آذین،نماینده مردم رفسنجان و انار؛سلام علیکم
قال محمد (ص): کلکم راع و کلکم مسئول
پیرو وظیفه انقلابی خود بر آن شدیم که وظیفه خطیر جنابعالی را  مجددا یادآور شویم.
انقلاب اسلامی در یکی از بزرگترین پیچ های تاریخی خود وجود دارد ،که در صورت شناخت صحیح و بموقع مسئولین  و خواص جامعه از مسئله ،میتوان این پیچ را به فرصتی برای پیشبرد انقلاب تبدیل کرد.
صحبت های اصلی را از آنجا شروع میکنیم  که آنچه در این مذاکرات چندین ساله – که در برجام جمع بندی می شود- عاید ملت ایران شد، چیزی جز لگد مال کردن حیرت آور چهارچوب استقلال و عزت نظام یعنی همان خطوط قرمز رهبری که بارها اعلام فرموده اند،نبوده و نیست و هر آن کس که متوجه این خطر بزرگ نباشد،اگر مغرض نباشد،جاهل و کوته نظر است.
خطاب ما نه فقط به شما بلکه به تمام نمایندگان مجلس است.شما نه فقط نماینده مردم رفسنجان بلکه نماینده یک ملت 80 میلیونی با ده ها هزار شهید هستید،نماینده ای که باید پاسدار اصول و آرمان های انقلاب باشد. حال چه شده است که در مقابل این فاجعه سکوت پیشه کرده اید؟
شما براساس نص صریح قانون اساسی موظف به نظارت برمعاهده های بین المللی هستید.معاهده ای که قرار است سرنوشت یک ملت و یک کشور را برای سال های درازی تعیین کند.مجلس که باید در راس امور باشد،به کدامین دلیل وظیفه انقلابی خود را انجام نمیدهد واز دور فقط نظاره گر ماجراست؟؟؟
مگر آقایان، مواضع صریح رهبر انقلاب به گوششان نخورده است که این چنین به خواب رفته اند؟ مجلس شورای اسلامی این مسئله را با کدام ترازو می سنجد که متوجه درنوردیده شدن خطوط قرمز استقلال و امنیت کشور نمیشود؟
سوال ما از شما و سایر نمایندگان  این است که آیا یک بارمحض رضای خدا، برجام را خوانده اید؟ اگر نخوانده اید که وا اسفا و اگر خوانده اید و با این وجود ساکتید باز هم وا اسفا .
سخن آخر...
مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان و سایر دانشجویان و مردم انقلابی، ضمن دعا، امیدوار است که شما وسایر نمایندگان مردم به دور از هرگونه ملاحظه و محافظه کاری،با چشمی باز و با دیدن لوای انقلاب اسلامی  بتوانید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و باعث پیشبرد انقلاب شوید چرا که کنون زمان حضور است و فردای عاشورا چیزی جز پشیمانی و خون دل خوردن نصیبتان نمیشود.
                                                                                                                 به امید ظهور عدالت گستر گیتی
                                                                                                              مجمع دانشجویان عداتخواه رفسنجان
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۱)

من موافق شما هستم.چرا مجلس کاری نمیکند؟چرا همه شعار میدهند؟
وای برشما..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی