دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

یادداشت/ حکایت این روز ها...

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

حکایت این روزهای دانشگاه حکایت عجیبی است. موضوع مورد اشاره من مربوط به برخی از تشکل هاست. متاسفانه جنبش دانشجویی نمی داندکه به دنبال چیست. اهداف را گم کرده اند و دچار برخی حواشی شده اند.


تشکلی که برای افزایش عضو،  اردویی تفریحی ترتیب میدهد و قیدی می گذارد که صحت سخن ما را روشن می سازد. قید مذکور این است: "اردو مختص اعضای تشکل است." بعد هم در کنار میز فرم عضویت گذاشته اند. نمیدانم، شاید دوستان توجیحی برای کار خویش داشته باشند اما آنچه که به ذهن من میرسد این است که این یک بی اخلاقیِ تشکیلاتیِ آشکار است. یکی از دلایل اصلی این گونه اعمال، سیاست های معاونت فرهنگی است. وقتی که معاونت فرهنگی معیار بزرگی تشکل ها را تعداد اعضای آن مجموعه می داند، و از تشکل ها میخواهد که تعداد اعضای خود را اعلام کنند؛ این گونه این سیاست ها تشکل ها را به بی راهه می برد و تشکل ها به جای رقابت صحیح درگیر بزرگی خودشان می شوند. البته معاونت محترم بارها گفته است که ما درصدد انجام حل مشکلات هستیم. ما هم میپذیریم؛ البته این را متذکر می شویم که از این مجموعه با وضعیت فعلی چنین چیزهایی تراوش نخواهد کرد. 


ازآن طرف تشکلی شرکت در قرعه کشی و اهدای جوایز رو منوط به عضویت در کانال تلگرامی خود می کند. بنده بازهم نمیدانم که چه توجیهی برای کار خودشان داشته اند ولی میدانم که اینگونه اعمال در شأن یک تشکل دانشجویی نیست. همین/.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی