دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

 به گزارش روابط عمومی مجمع و به نقل از خبرگزاری دانشجو، نشست خبری با حضور «حسین شهبازی» (دبیر جنبش عدالتخواه)، «علی عبدی» (دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران)، «مجید انصاری» (مسئول بسیج دانشگاه شریف) و «محمد باقری» (دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت) در «خبرگزاری دانشجو» پیرامون مذاکرات هسته‌ای و شعار سال برگزار شد.


در این نشست حسین شهبازی با اشاره به شعار همدلی و هم زبانی ملت و دولت که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد گفت: شعارهای سال توسط رهبری معظم اعلام می‌شود ولی برخی از مسئولان بیانات ایشان را نقشه راه و نسبت به آن عمل نکرده و تنها با چاپ آن رفع تکلیف می‌کنند.


وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در سخنرانی‌هایشان گفته‌اند که «سخنان من را بنر نکنید» و‌‌ همان طور که می‌داند دستور العمل مهم سال 
۹۴ از سوی ایشان همدلی و هم زبانی ملت و دولت بود.


دبیر جنبش عدالتخواه با بیان اینکه متاسفانه در دولت فعلی به این بیانات رهبر معظم انقلاب توجه جدی نشدهاست، اظهار داشت: یکی از مثال‌ها می‌توان به بحث هسته‌ای اشاره کرد و باید دید چه میزان در کارنامه دولت همدلی و هم زبانی جای می‌گیرد؟


وی افزود: رهبری تاکید داشتند که جلسه‌ای با منتقدین شکل بگیرد آنها را قانع و اگر نقطه نظراتی دارند آن را برای پیشرفت مذاکرات به کار ببندند ولی شاهد بودیم که از سوی دولت رفتاری که بتواند منتقدین را قانع کند انجام نشد.


شهبازی با بیان اینکه بعد از استقرار دولت برخلاف شعارهای انتخاباتی‌اش آن طور که پیش بینی می‌کرد مسائل به خوبی پیش نرفت تاکید کرد: بعد از استقرار دولت برخلاف شعارهای انتخاباتی روحانی شاهدیم امروز به دلیل خیلی از مشکلات تحقق پیدا نکرد و در واقع شعار‌ها با حرف‌های دولتی‌ها همخوانی ندارد.


وی اضافه کرد: بعد از اینکه دولتی‌ها کارشان را شروع کردند فضای کشور را به سمت بیراهه بردند و با طرح برخی از مسائل توانستند کشور را به سمت مسائل حاشیه‌ای سوق دهند تا درباره بحثی که قولشان را به مردم داده بودند محقق نکنند.


دبیر جنبش عدالتخواه با بیان اینکه وقتی فضای کشور به سمت بیراهه رفت، مطالبات افراد گم می‌شود، گفت: این ترفند دولت بود و اگر بخواهیم با همین رویکرد به جلو برویم در سال‌های آتی اگر غرب از ما بخواهد که در خیابان به جای استفاده از ماشین‌های ایران خودرو از قاطر استفاده کنیم ما نیز مجدد در مقابل این اظهاراتشان سکوت می‌کنیم.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کردند که مردم را از فواید انرژی هسته‌ای آگاه کنید چرا که امروز می‌بینیم خیلی از مردم می‌گویند انرژی هسته‌ای چه فایده‌ای دارد و باید گفت اینها همان‌هایی هستند که از فواید نفت بی‌خبر بودند.


شهبازی در پایان با بیان اینکه متشخص‌ترین انسان در نظام اسلامی منتقدین هستند خاطر نشان کرد: حضرت امیر به مالک اشتر توصیه کردند از کسانی که در گفتن حق به تو سریع‌ترین افرادند را در حاکمیت استفاده کن. در این راستا دولت نیز با تاسی از حدیث امیرالمومنین باید به منتقدین احترام گذاشته و از نظرهایشان در پیش برد مذاکرات استفاده کنند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی