دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ با وجود مجموعه هایی مثل "مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)" با 5300 نیروی انسانی، قرار داد ساخت 8 فروند کشتی با کره امضا می شود؛ این در حالی است که اخیرا مخترع جوان از تیم دانش بنیان ایزوایکو موفق به کسب مدال نقره از مسابقات جهانی اختراعات کره جنوبی شد. همچنین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) باتوجه به پتانسیل بالای خود تا به الان 3 کشتی اقیانوس پیما از جمله اقیانوس پیمای ایران-کاشان را به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی تحویل داده است. قابل ذکر است در تاریخ 9 آبانماه 95 دکتر معظمی معاون وزیر صنعت‌،‌معدن وتجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به مدیر عامل شرکت ایزوایکو تبریک گفت. متن تبریک در ذیل آمده است:

دستیابی مهندسان و کارگران ایرانی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران به رکورد تازه در دسترسی به میدان گازی در آبهای  نیلگون خلیج فارس و روشن شدن مشعل سکوی نفتی فاز  ۱۸ B   پارس جنوبی   ، بار دیگر توان تحسین برانگیز متخصصان ایرانی را دراستفاده بهینه از میدان های گازی مشترک و رقابت همتراز با شرکت های معتبربین المللی را   نشان  داد .
جا دارد از جنابعالی و مجموعه افتخار آفرین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بابت این تلاش ارزنده و ماندگار ابراز تقدیر نموده و بهروزی و موفقیت روز افزون برای همگی شما از حضرت حق مسالت دارم .

با وجود همه اینها باز شاهد عدم اعتماد به تولید داخلی هستیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی