دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان و به نقل خانه خشتی؛ احمد محمدی انارکی نماینده مردم رفسنجان در مجلس، تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران از سوی مجلس سنای آمریکا را نقض عملی برجام دانست و گفت: با توجه به تعهدات در بحث مذاکرات و قضیه برجام قرار بود همزمان تحریم ها برداشته بشود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفت.

وی افزود: شاهد بودیم که تحریم های ده ساله علیه کشورمان با رای اکثریت نمایندگان سنا تصویب شد و اینها قصد دارند که برجام اجرا نشود و نظرشان این است که چند نکته ای که مدنظر دارند در قضیه برجام انجام نگیرد.

محمدی انارکی تصریح کرد: حتی اگر رئیس جمهور آمریکا هم امضا نکند چون با حداکثر رای نمایندگاه تصویب شده می تواند ادامه یابد.

وی بیان داشت: لازم است با سیاست های کلی اصل نظام و خط قرمز هایی که وجود دارد آمادگی لازم برای اقدام متقابل داشته باشیم و قطعا هم اگر این روند ادامه داشته باشد اقداماتی از سوی ما صورت خواهد گرفت و مجلس هم حمایت می کند.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی در این موضوع نظر دارد و برای مقابله با این حرکت آمریکا نمایندگان پشتیبانی کردند و گروه ها و فراکسیون های مختلف مجلس امضا کردند و اعلام حمایت نمودند.

وی گفت: جریان مذاکرات و برجام شفاف و مشخص انجام شد و قرار بود که تحریم ها برداشته شود و این قضیه نقض شده است.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به نظر رهبر فرزانه انقلاب اگر قرار باشد برجام در نظر گرفته نشود و شاهد عدم رعایت مواد آن باشیم قطعا کشور ما نیز راه دیگری را در پیش میگیرد و مقابله خواهد کرد.

وی از حضور ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: ایشان توضیح خواهند داد و هرانچه که از سوی دستگاه دیپلماسی کشور مان در این باره گفته و نوشته شده را ارائه خواهند داد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی همچنین به تعهدات میان امریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: این نقض برجام قطعا اروپا را هم نسبت به تعداتش با آمریکا متزلزل خواهد کرد و یک دوگانگی ایجاد خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی