دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

منافع ملی ایران محصول ایدئولوژی انقلابی است

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

غربی‌ها سازمان‌های بین‌المللی را هم با خط قرمز منافع خودشان تشکیل دادند و حق وتوهای اعلام شده و اعلام نشده ایجاد کردند و حتی از قوانین به نفع خودشان استفاده می‌کنند و کاملاً با موضوعات مختلف برخورد گزینشی دارند و حتی نمونه‌ای از متون که در دانشگاه‌های جهان و ایران تدریس می‌شود بیان می‌کند که سیاستمدار موفق باید بداند در تأمین منافع ملی کشورش چگونه از ظرفیت‌های غیررسمی برای عبور آشکار نشده از خط قرمزها استفاده کند.

در این رابطه یک دسته از آیات قرآن آیات جهادی هستند که گاهی فرمان جهاد جهان‌شمول را می‌دهند ولی این فرمان مبتنی بر به زور مسلمان کردن غیرمسلمانان نیست زیرا امکان اجبار در تغییر عقیده در دین ما وجود ندارد.

آیات مبتنی بر سیاست خارجی در قرآن بر مدارا یا جهاد تبیین شده‌اند که هر دو درست است ولی باید در زمان مناسب خود صورت گیرد.
 منافع ملی در همه جای دنیا تعریف ایدئولوژیک دارد،  اگر کسانی به فکر توسعه ایدئولوژیک در جهان باشند اقتدار ملی را هم در نظر می‌گیرند، آمریکا به کشورها حمله می‌کند و بهانه امنیت ملی کشور خود را مطرح می‌کند و استدلالش این است که اگر به خاورمیانه ضربه نزنیم کشورهای این منطقه به آمریکا ضربه می‌زنند و همین افکار با این استدلال‌ها قوانین سازمان ملل را نوشته‌اند و جامعه جهانی را در دست گرفته‌اند.
 صدور انقلاب و گسترش پیام توحید وظیفه ماست ولی نباید برای این منظور با کسی درگیر شویم،‌البته اگر جنگ را آغاز کردند باید دفاع کنیم زیرا قرآن اجازه می‌دهد که در برابر فتنه‌ها بایستیم.
 محبوبیت عظیم انقلاب اسلامی در جهان و تمام اسلام‌خواهی‌ها نتیجه انقلاب اسلامی بوده است،‌ اگر یک کشوری بتواند به مردم کشورهای دیگر انگیزه راهپیمایی بدهد نوعی قدرت است و این معجزه فقط از اسلام و ایدئولوژی انقلابی بر می‌آید، از نظر کشورهای دیگر ایران پرچمدار انقلابی‌گری است.
در تشکیل امپراطوری در دنیا نیز یک تفسیر غلط و احمقانه صورت گرفت که دنیا را علیه ما تحریک کرد. ولی تفسیر درست این است که شاه اردن گفت ایران به خاطر انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورها بازیگر درجه یک شده است و ما چاره‌ای جز برقراری ارتباط با ایران نداریم زیرا ایران حرف نخست را از شبه‌جزیره هند تا شرق مدیترانه می‌زند.
 نفوذ ایران در تمام کشورها نفوذ فرهنگی به دلیل امور خیرخواهانه است، اگر مشورت‌خواهی ایران نبود سوریه نابود شده بود و در بغداد هم مردم عراق می‌گویند اگر کمک ایران نبود عراق اشغال می‌شد، در حالی که دخالت نظامی مستقیم هم نکردیم و به گفته مقام معظم رهبری تنها در غزه دخالت کردیم که بینی اسرائیل را به خاک مالیدیم.

استاد حسن رحیم پور ازغدی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی