دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات


به گزارش عدالتخواهان رفسنجان و به نقل از خبرگذاری فارس؛محمدجواد معتمدی‌نژاد عضو شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: سی و دومین نشست سراسری اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی از ششم تا یازدهم بهمن ماه، در اردوگاه آبعلی تهران برگزار می‌شود.

معتمدی‌نژاد در رابطه با جزئیات برنامه‌های نشست سی و دوم اتحادیه جنبش عدالتخواه افزود: در این نشست سراسری کارگاه‌هایی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زنان (ویژه بانوان) با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برجسته و صاحب فکر، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های برتر کشور و فارغ‌التحصیلان جنبش عدالتخواه برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی خاطرنشان کرد: بررسی تاریخچه عدالتخواهی، خط امام(ره)، مسائل جهان اسلام، بانکداری و اقتصاد، مسکن، فرهنگ و هنر از دیگر برنامه‌های این نشست است که در دستور کار قرار دارد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: پخش مستند و فیلم‌هایی که از دریچه گفتمان عدالتخواهی و اصیل انقلاب اسلامی به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نگاه می‌کنند؛ در کنار توزیع کتب و جزوات آموزشی از دیگر برنامه‌های دیگر این نشست است.

وی در خاتمه گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در نشست سی و دوم اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام که بر روی سایت رسمی این اتحادیه به آدرس /http://edalatkhahi.ir/  قرار دارد، اعلام آمادگی برای حضور کنند.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی