دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

سید

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ فردا یکشنبه 25 مهرماه دادگاه تجدید نظر سید میثم صفاییان نماینده رانندگان معترض به فساد موجود در سیستم حمل و نقل کشور که چندی پیش به جرم  "تحریک مردم به قصد برهم زدن امنیت کشور" به یک سال حبس تعزیری محکوم شد، در کرمان برگزار می شود.

گفتنی است بعد از اعتراض چندین هزار راننده به فساد موجود در سیستم حمل و نقل کشور در چندین شهر کشور، با بعضی از رانندگان برخورد شده و برخی نیز دستگیر شدند. با گذشت بیش از 6 ماه از این حرکت اعتراضی، رانندگان هنوز به نتیجه ای از مطالبات به حقه خود نرسیده اند.

این در حالی است که رانندگان از حدود 8 سال پیش تاکنون پیگیر مطالبات خود بوده اند و از طریق نامه نگاری به مسئولان مربوطه سعی کرده اند که اعتراضشان را به گوش مسئولان برسانند. 

رانندگان علاوه بر اعتراضات صنفی به مواردی همچون  رانت خواری، باردزدی، رشوه خواری و همچنین بحث قاچاق کالا هم اعتراض داشته اند. موضوع قابل توجه این است که چون رانندگان با این مسایل به طور جد سروکار دارند و فساد موجود را خوب میشناسند میتوان با مشارکت آنان، با فساد موجود در سیستم حمل و نقل کشور و همچنین قاچاق مبارزه جدی ای را داشت.

قابل ذکر از که فردا جمعی از دانشجویان عدالتخواه سید میثم صفاییان را در دادگاه همراهی خواهند کرد.

نظرات  (۱)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۸ یک جوان انقلابی
سلام به انقلابی های باحال.بابا دمتون گرم.ایییییییییول.کاراتون و که دنبال میکنم خون تو رگام جریان پیدا میکنه خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی