دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

سید 2

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ جلسه دادگاه تجدید نظر سید میثم صفائیان صبح 25 مهرماه در شعبه 7 تجدید نظر کرمان برگزار شد. برای این جلسه تعدادی از رانندگان و همچنین دانشجویان عدالتخواه  از شهرهای مختلف از جمله  رفسنجان و کرمان حضور داشتند که نماینده اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی از تهران نیز در بین آن ها بود.


قابل ذکر است جلسه دادگاه غیرعلنی برگزار شد و همراهان سید موفق به حضور در کنار او نشدند. طبق گفته وکیل این پرونده دادگاه به خوبی پیش رفت و امید است سید که علیه تبعیض، فساد، بی عدالتی و قاچاق قیام کرد تبرئه شود.

تا به این لحظه تاریخ دقیق جواب دادگاه مشخص نیست و باید منتظر نتیجه دادگاه بمانیم. امید است که علاوه بر تبرئه سید میثم صفائیان، شاهد برخورد با اصل فساد و تبعیض و ریشه کن کردن آن ها باشیم.

ما نیز در ادامه این مسیر الهی دست از مبارزه نمی کشیم و ان شاء الله به امید حق حرکت را جدی تر ادامه خواهیم داد.

نظرات  (۱)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۵ یک جوان انقلابی
سلام به جگرگوشه های جوان امام
تا کسایی امثال شماها باشن انقلاب رو درست به مردم معرفی میکنن وگرنه که خیلی از انقلابیون سابق که خیلی هم ادعا داشتند آبروی انقلاب و بردن.
خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی