دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

دانشجوی خسته و نگران و بی آرامش و مریض/که قایم شده بود پشت خنده های غلیظ

زخمی از میانترم سخت دیروز/چشم میدوخت به غذاهای سلف رو میز

با تحمل سنگینی بعضی کارای آدما/ادامه میداد او به این روز نا تمام


ترم قبل تو بهبوهه امتحانات میانترم بودم که متوجه شدم کارت تغذیه دانشجویانی که هزینه خوابگاه رو پرداخت نکرده بودن قطع شده. برام باور این قضیه مشکله که از دادن غذایی که بابتش پول داده باشی بهت خودداری کنن. خیلی ها از این قضیه نارحت بودن کسایی هستن که هنوز نمیتونن غذا رزرو کنن، خیلی ها هنوز منتظرن که وام دانشجویی رو به حسابشون بریزن تا هزینه خوابگاه رو بپردازن . این واقعیت رو باید بپذیریم که وقتی پرداخت هزینه خوابگاه رو قبول کردیم باید بپردازیمش اما نه این که بخاطر پرداخت نکردن به موقع آن بخوان به نوعی گروکشی کنه. 


این یه واقعیته که ماها از بزرگترهامون یاد میگیریم. وقتی که دانشگاه شروع میشه بیام و ببینم خوابگاهامون پر از مصالح و هنوز تعمیرات خوابگاه تموم نشده، وقتی که برای وام دانشجویی ثبت نام میکنم و بعد از کلی بالا و پایین این همه مدت هنوز وامم رو ندادن و وقتی که پروژه تعمیرات مسجد این همه با تاخیر انجام میشه، وقتی که آخر ترم به بچه هایی که حل تمرین برداشتن بگن که براشون کار دانشجویی حساب نمیشه، وقتی که ...

اونوقت من جوون باید از کجا انجام دادن به موقع وظایف رو یاد بگیرم ای کاش مسئولین محترم قبل از این که یقه دانشجوها رو بگیرن یه نگاه به کارای خودشون مینداختن و اصلاح رو از خودشون شروع میکردن.


آموزش و «پرورش» دو رکن اصلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی است و اسلام در هر دو رکن سفارش اکید کرده است . 

(صحیفه نور امام خمینی (ره) جلد16 صفحه 495)


پرورش چیزی نیست که تدریس شود و باید تو رفتار ها آموخته شود امیدوارم که مسئولینمون بتونن الگو های مناسبی برای پرورش یافتن ما باشند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۱)

عالی بود. لذت بردم. ادامه بدید. دمتون گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی