دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ ویژه برنامه ثریا بمناسبت روز دانشجو با موضوع “رسالت جنبش دانشجویی در دهه پیشرفت و عدالت” چهارشنبه 17 آذرماه ساعت 23:15 از شبکه یک به روی آنتن رفت. در این برنامه که با حضور فعالان دانشجویی از تشکل‌های مختلف به روی آنتن رفت از نگاه جوانان دانشجو به الزامات حرکت جنبش دانشجویی در پیگیری مسایل و چالش های مسیر پیشرفت کشور و آرمانهای جنبش دانشجویی نظیر استکبار ستیزی و عدالتخواهی سخن به عمل آمد.

در این برنامه از میان صدها فعالیت اثر بخش و موفق جنبش دانشجویی در سال‌های اخیر، برای نمونه هشت فعالیت موثر دانشجویی که به جریان سازی و اثرگذاری در پیگیری چالش های مسیر پیشرفت کشور منجر شده است به مردم معرفی شد.
نماینده پویش دانشجویی نجات اقتصاد ایران (حمایت از تولید ملی)، نماینده کمیته پیگیری حق مسکن مردم، نماینده کمیته صیانت از منافع ایران(حقوق هسته ای ایران)، نماینده کمیته دانشجویی پیگیری عدالت در نظام سلامت، نماینده پویش مردمی دانشجویی شفافیت برای ایران، نماینده کمیته دانشجویی پیگیری افزایش وام ازدواج جوانان و نمایندگانی از گروه های جهادی کمک به محرومان در شهرهای اهواز و سبزوار هشت مهمان جوان برنامه  ثریا بودند.

حسین شهبازی زاده، که به عنوان نماینده کمیته پیگیری حق مسکن در برنامه ثریا حاضر شده بود؛ مطرح کرد: جنبش دانشجویی هر گاه با پیگیری ضروریات زندگی مردم پیوند خورده ، تاثیر گذار شده است. اگر یک جوان 25 ساله در تهران شروع به کار کند، بعد از پنجاه سال صاحب خانه می‌شود! ما در کمیته حق مسکن توانستیم تا حدی حرف مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

وحید اشتری، سخنگوی کمیته صیانت از منافع ایران که از مهمانان دیگر برنامه بود، گفت: شکستن فضای اظهار نظر در رابطه با مذاکرات هسته‌ای در سال 92 بسیار سخت بود اما کمیته صیانت در آن فضا اقدام به نقد جدی مذاکرات هسته‌ای کرد. یک عده همه مشکلات را به گردن آمریکا می‌انداختند و همه چیز را به مذاکرات گره می‌زدند. یکی از کارهای پژوهشی کمیته صیانت از منافع ایران، کتاب “گزارش ناخوانده” است که به بررسی توافق ژنو می‌پردازد.

مریم برزویی، نماینده کمیته دانشجویی محرومیت زدایی شهرستان سبزوار که از تشکل عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری به ثریا آمده بود، ابراز داشت:مسئولین باید علاوه بر برنامه ریزی عمرانی برنامه جامعی برای معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم کوی گلستان داشته باشند.

سجاد اسماعیلی، نماینده کمیته دانشجویی پیگیری عدالت در نظام سلامت گفت: ما از دولتی که تزریق اعتبار میلیاردی به بخش سلامت انجام داد، انتظار داشتیم اصلاحات اساسی‌تری را ترتیب می‌داد. وقتی همه از طرح تحول نظام سلامت تعریف و تمجید می‌کردند، بسیج دانشجویی هشدارهای جدی خودش را به گوش مسئولین رساند. بسیج دانشجویی موافق طرح تحول نظام سلامت است اما به شرط اصلاح ساختارها.

پوریا پرتو، نماینده پویش دانشجویی نجات اقتصاد ایران عنوان کرد:یکی از فازهای این پویش پیگیری تاثیرات برجام در حوزه کسب و کار بود که 70 درصد کسبه بازار تهران می‌گفتند قبل و بعد از برجام تغییر خاصی صورت نگرفته است.60 درصد از کسبه گفته بودند که برجام تاثیری در زندگی مردم ندارد.85 کسبه بازار ریشه مشکلات اقتصادی را از داخل می‌دانستند و 15 درصد مشکلات را ناشی از تحریم.

جهت دانلود کامل برنامه اینجا را کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی