دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

به گزارش عدالتخواهان رفسنجان، تراکت «قراردادهای جدید نفتی موسوم به IPC و آسیب‌های پیش‌رو» به به بررسی اجمالی اشکالات اساسی این قراردادها می‌پردازد؛ روز گذشته در نمازجمعه  رفسنجان توزیع شد.

دانشجویان عدالتخواه ، این تراکت‌ها را که اطلاعاتی کلی درباره اشکالات و خسارات پیش‌روی حاصل از قرارداهای جدید نفتی، ارائه می‌دهد؛ به دست مردم رساندند. در نمازجمعه نهم بهمن و پیش از برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل وزارت نفت، در تهران و تعدادی دیگر از شهرهای ایران نیز این تراکت ها توزیع شد.

 

گفتنی‌ست، نسل جدید قراردادهای جدید نفتی موسوم به ipc در حالی رونمایی شده است که هنوز ابهامات و عدم شفافیت بر آن مسلط است و به گفته کارشناسان، مضرات  وخساراتی که از این قراردادها بر کشور وارد می‌شود به مراتب از کرسنت نیز بیشتر است. از جمله این ایرادات عدم بیان دقیق نوع رابطه و همکاری شرکت‌های خارجی، اولویت سرمایه‌گذاری خارجی در میادین مستقل، تضعیف شرکت ملی نفت به ویژه از نظر منابع انسانی و متخصص، افزایش خام فروشی و… است.

 

جنبش عدالتخواه دانشجویی به همراه بسیج دانشجویی سه دانشگاه تهران، شنبه گذشته اقدام به برگزاری تجمعی در اعتراض به این قراردادها کردند، که با برخورد شدید نیروی انتظامی و امنیتی و بازداشت ۳۸ دانشجو و ضرب و شتم ده‌ها دانشجوی دختر و پسر همراه شد.

دانلود صفحه اول

دانلود صفحه دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی