دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

سعید قاسمی فرمانده اطلاعات عملیات شهید همت در دوران دفاع مقدس و کارشناس سیاسی و فرهنگی در نشستی در مشهد بیان کرد :جای تاسف دارد که امروز بعد از ۳۷ سال با تشکل های مشهد به عنوان یک شهر مذهبی جلسه بگذاریم و تازه به این سئوال پاسخ دهیم که باید به مناقشات بین المللی ورود پیدا کنیم ؟

سردار قاسمی خطاب به دولتمردان گفت: با همه انتقاداتی که به احمدی نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست ۲۰ دلار قیمت نفت راافزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا  ۲۰ دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ اما ثمره کار شما که کاهش قیمت نفت شد.
 
وی  تاکید کرد:مدل تفکر روح الله است که می تواند موازنه قدرت را به نفع پا برهنه های جهان برهم بزند .
وی خطاب به برخی از مذهبی ها که طلب حضور در کنار حاج قاسم را در عراق دارند؛ گفت: نمی خواهد بروید با حاج قاسم عکس یادگاری بگیرید، بنشینید بررسی کنید تفکرات امام را و برای مشکلات کشور و جهان اسلام راهکار بدهید.
 
سردار قاسمی گفت: امروز جنگ ما جنگ عقیده هاست و جغرافیا و مرز نمی شناسد و باید بسیج فرهنگی سربازان اسلام را راه بیاندازیم.
این فعال فرهنگی به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی و بیان خاطراتی از حضرت امام اشاره کرد و تاکید کرد: حرف های امام خمینی در وصیت نامه و صحیفه ایشان برای ما سند است و خاطره گویی حاج اقا را سند قرار نمی دهیم.
 
وی تصریح کرد: امروز برای حفظ هویت نسل آینده مان باید کمربندهایمان را ببندیم و اگر طبق خواسته امام در این سالها بسیج جهانی مسلمین را ایجاد نکردیم  چوبش را می خوریم.
سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنانش از اینکه رهنمودهای امام در رسانه های کشور بازگو نمی شود ابراز تاسف کرد و گفت:چرا صحبت های امام خمینی روی آنتن نمی رود؟
وی با اشاره به رهنمودهای حضرت امام در صحیفه نور گفت: باید دندان آمریکا را شکست و باید شهادت یا پیروزی را انتخاب کرد که البته هردو برای ما پیروزی است.
 
این فعال فرهنگی  تاکید کرد: تا کجا کوتاه بیاییم ؟ اگر کوتاه بیاییم و عقب بنشینیم به بهانه حقوق بشر بچه کش ها برای ما حقوق بشر را اعمال می کنند و ما را به عنوان کشوری ضعیف می پذیرند در حالی که بر اساس تفکرات امام (ره)ما باید پناهگاه مسلمین جهان شویم.
 
قاسمی عنوان کرد: ایران باید نیاز سربازان اسلام را از سراسر جهان تامین کند وآنها را با اصول و روشهای مبارزه عقیدتی و تربیتی آشنا سازد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۱
دانشجویان عدالتخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی