دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

لُبِّ انتظار ما از دانشجویان عدالتخواهیست. (امام خامنه ای)

دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نمر


این بار شیخ نمر!!!

بسیار مایه تاسف است که مسلمین و شیعیان یکی پس از دیگری کشته میشوند و خون هایشان در سراشیبی غفلت امت سرازیر میشود و به سرانجام سکوت میرسد . در این بهبوهه ی" چرا این گونه شد ؟ " عده ای نسبت به  موضع انفعالی دستگاه دیپلماسی نقد وارد میکنند و عده ای فلان شخص را متهم و عده ای فلان شخص را مبرا .

کاری ندارم که نقد بر دستگاه دیپلماسی کشور همچنین بیراه هم نیست و واقعا انتظاری دیگر است از تریبون وزارت  امور خارجه انقلاب اسلامی! و اینگونه مواضع از جانب ایشان تضمین کننده آرمان های انقلاب اسلامی نیست.آرمان هایی مثل حمایت از مظلومین جهان و کاری هم ندارم که با اینگونه اعمال نمی شود انقلاب را صادر کرد و نمی شود به تمدن نوین اسلامی رسید و نمی شود دست نظام سلطه و مستکبران و نوکرانشان را کوتاه کرد!!

میخواهم چیز دیگری بگویم...

سوال اینجاست پس مسئولیت من بعنوان یک شیعه و  مسلمان کجای این ماجرا قرار دارد ؟

سؤالم خطاب به تمام مسلمانان است که چرا این گونه شد ؟ شاید من و تو ، ما و شما کوتاهی و تقصیری داشته ایم، که داشته ایم البته.

چه خوب است که ریش هایمان را بزنیم و کوچ کنیم از اسلامیت و تمام کنیم این مسئولیت را... یا در عوض چه خوب است در رفتار خود بازنگری کنیم و اندکی تامل که چرا این شد و چگونه این نمیشد ؟ فکر کنیم که چرا آیت الله نمر و چرا دیگران نه ؟!!!همه که عمامه دارند و آیت خداوند تعالی هستند ...براستی که فرق است بین عمامه ها و عمامه به سر ها ...بنظرم شهادت آیت الله نمر یک عمل ضد اسلامی نبود بلکه یک عمل ضد انسانی بود ...اعدام شیخ نمر نتیجه یک تفکر ناب بود در مقابل یک سیاست استکباری. می شود گفت که نتیجه شکست سیاست مستکبران عالم بود در برابر پیروزی اسلام ناب ...ولی نباید فراموش کنیم که پس پرده ی هر شکست و پیروزی مسببانی است؛ مسببانی  که نقششان را خوب ایفا کرده اند در مقابل مسببانی که نقششان را بد ایفا کرده اند؛ در هر دو جبهه البته.

حال دیگر باید رجوع کنیم به خود وجودمان و بیندیشیم...

البته این اولین بار نیست که متفکران حقیقی صحنه حق علیه باطل این چنین در سکوت جانشان را از دست میدهند ،تاریخ پر از تکرار است و تکرار ها پر است از تقصیر ها .

با این اوصاف باید منتظر فرد دیگری بود !!! شاید این بار شیخ زکزاکی.

امیدواریم این جنایات با بیداری امت باعث نابودی باطل شود،ان شاء الله.


یادداشت/ محمد جواد معتمدی نژاد - عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی